To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Meta: Λανσάρει νέο τρόπο διαφήμισης στα Reels

Meta: Λανσάρει νέο τρόπο διαφήμισης στα Reels
Η Meta λανσάρει έναν νέο τρόπο διαφήμισης στα Reels, την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή περιεχομένου της, με τις διαφημίσεις να διατίθενται πλέον σε επιλεγμένους διαφημιζόμενους. Οι διαφημίσεις των Reels θα εμφανίζονται στην οθόνη με ένα μεγάλο CTA μήνυμα. Η Meta έκανε για πρώτη φορά προεπισκόπηση της μορφής στο NewFronts τον Μάιο.
«Οι διαφημίσεις επικάλυψης του Facebook και των post-loop στα Reels μπορούν να είναι banner σε βίντεο Reels ή διαφημίσεις βίντεο μεταξύ των βίντεο Reels. Θα μπορούσε να είναι ένας καλός τρόπος για να αξιοποιήσετε τη δημοτικότητα των Reels και να δείξετε την επωνυμία σας στο κοινό, με ελκυστικές προσφορές που τραβούν την προσοχή στη ροή. Και με τα Reels να έχουν πλέον αθροιστικά 200 δισεκατομμύρια προβολές την ημέρα στο Facebook και το IG, αξίζει να εξετάσετε πού μετατοπίζεται η προσοχή στο Facebook και πώς μπορείτε να πλαισιώσετε καλύτερα τις προσφορές σας ώστε να ευθυγραμμιστούν με αυτήν», αναφέρει η Meta.
Πράγματι, σχεδόν όλη η αύξηση της χρήσης στο Facebook τον τελευταίο καιρό προήλθε μέσω της αφοσίωσης των Reels, με την αλγοριθμικά προτεινόμενη ροή των κλιπ Reels της Meta, που βοηθά να διατηρηθούν περισσότεροι χρήστες στην εφαρμογή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και να αυξηθεί η αφοσίωση.