Meta: Με Dentsu για WhatsApp Business
Η Meta παρουσίασε την Dentsu
ως τον πάροχο λύσεων σχέσεων
με τους πελάτες για τον επιχειρηματικό κλάδο της πλατφόρμας
κρυπτογραφημένων μηνυμάτων
WhatsApp. Αρχικά στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι χρήστες του
WhatsApp Business θα μπορούν
να διαχειρίζονται την
πρόσβαση στους λογαριασμούς τους, συμπεριλαμβανομένων
των εργαλείων ανάλυσης και βελτιστοποίησης που υποστηρίζονται από τη
Merkle, την εταιρεία διαχείρισης
εμπειρίας πελατών της Dentsu.
Η Dentsu δήλωσε ότι έχει δημιουργήσει μια ιδιόκτητη διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης από άκρο σε άκρο «από τη δημιουργία έως την ανάλυση και τη βελτιστοποίηση» μέσω της Merkle. Σύμφωνα με το Statista, υπάρχουν πάνω από 200 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες μηνιαίως στο WhatsApp Business σε όλο τον κόσμο.
Οι επιχειρήσεις μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή για να στείλουν κουπόνια και αποκλειστικές προσφορές στους καταναλωτές. Η Dentsu τόνισε ότι η συνεργασία αξιοποιεί νέες εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη. «Η επικοινωνία πελάτη-μάρκας είναι επίκαιρη. Πρέπει να είναι εύκολο και για τα brands που αγκαλιάζουν τις εμπειρίες συνομιλίας να είναι σε καλή θέση για να ευδοκιμήσουν», δήλωσε η Angela Tangas, UK&I CEO της Dentsu, προσθέτοντας ότι η συνεργασία στοχεύει να βοηθήσει τις επωνυμίες να προσελκύσουν πελάτες σε βαθύτερο επίπεδο.
Η Dentsu δήλωσε ότι έχει δημιουργήσει μια ιδιόκτητη διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης από άκρο σε άκρο «από τη δημιουργία έως την ανάλυση και τη βελτιστοποίηση» μέσω της Merkle. Σύμφωνα με το Statista, υπάρχουν πάνω από 200 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες μηνιαίως στο WhatsApp Business σε όλο τον κόσμο.
Οι επιχειρήσεις μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή για να στείλουν κουπόνια και αποκλειστικές προσφορές στους καταναλωτές. Η Dentsu τόνισε ότι η συνεργασία αξιοποιεί νέες εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη. «Η επικοινωνία πελάτη-μάρκας είναι επίκαιρη. Πρέπει να είναι εύκολο και για τα brands που αγκαλιάζουν τις εμπειρίες συνομιλίας να είναι σε καλή θέση για να ευδοκιμήσουν», δήλωσε η Angela Tangas, UK&I CEO της Dentsu, προσθέτοντας ότι η συνεργασία στοχεύει να βοηθήσει τις επωνυμίες να προσελκύσουν πελάτες σε βαθύτερο επίπεδο.