To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Meta: Νέα εργαλεία για διαφημιζόμενους για περιεχόμενο που παράγει η AI

Meta: Νέα εργαλεία για διαφημιζόμενους για περιεχόμενο που παράγει η AI
Για να συνοδεύσει την αυξημένη αυτοματοποίηση της διαφημιστικής της δραστηριότητας, η Meta διασφαλίζει ότι οι διαφημιζόμενοι μπορούν να χρησιμοποιούν συγκεκριμένους «χειροκίνητους ελέγχους» στις διαφημίσεις που δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη στο Instagram και το Facebook. Όπως εντόπισε ο ειδικός στις διαφημίσεις, Jon Loomer, οι συνεργάτες διαφημιζόμενοι της Meta μπορούν πλέον να εισάγουν νέες οπτικές παραμέτρους που θέλουν να ακολουθεί μια διαφήμιση που παράγεται από τεχνητή νοημοσύνη, καθώς και μια λίστα λέξεων που θέλουν να αποκλείονται από το κείμενο των διαφημίσεων.

Κατά τη δημιουργία μιας νέας διαφήμισης, οι διαφημιζόμενοι μπορούν πλέον να επιλέξουν πώς θα αποτυπώνεται οπτικά η επωνυμία τους. Στην ενότητα «Branding» της διαφημιστικής σουίτας Advantage+, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να ορίσουν παραμέτρους όπως λογότυπο, γραμματοσειρά, χρώματα, ύφος κειμένου και οπτικό στυλ. Επιπλέον, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να επηρεάσουν τη γλώσσα που χρησιμοποιείται στο AI-generated κείμενο της διαφήμισης.

«Καθορίστε εάν υπάρχουν λέξεις ή φράσεις που δεν θέλετε να εμφανίζονται στις επιλογές κειμένου που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη και θα τις αποκλείσουμε κατά τη δημιουργία κειμένου στο Advantage+ Creative», σημειώνει η Meta.