Meta: O Alvin Bowles στο ρόλο του Ad Sales Lead
Εν μέσω μαζικών απολύσεων, η Meta προώθησε τον Alvin Bowles,
αντιπρόεδρο της εταιρείας του παγκόσμιου επιχειρηματικού ομίλου
της Αμερικής, στο ρόλο του επικεφαλής πωλήσεων διαφημίσεων για
τις ΗΠΑ και την υπόλοιπη Αμερική.
Ο Bowles θα αντικαταστήσει τη Nada Stirratt, η οποία αποχώρησε από την εταιρεία τον Μάρτιο. Ο Bowles εργάζεται στη Meta από το 2015, όταν η εταιρεία ονομαζόταν Facebook και τώρα είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία και τη διαχείριση της στρατηγικής πωλήσεων της Meta στην Αμερική.
«Αυτός ο ρόλος έχει βαθιά απήχηση σε εμένα και ανυπομονώ να αξιοποιήσω την εμπειρία μου για να βοηθήσω τους συνεργάτες μας να επιτύχουν την καινοτομία και την ανάπτυξη», δήλωσε ο Bowles. Στον νέο του ρόλο, ο Bowles θα αναφέρεται στη Nicola Mendelsohn, επικεφαλής των παγκόσμιων επιχειρηματικών ομίλων της Meta. Η Mendelsohn δήλωσε ότι ο Bowles έχει ό,τι χρειάζεται για να οδηγήσει μια μεγάλη επιχείρηση μπροστά.
Ο Bowles θα αντικαταστήσει τη Nada Stirratt, η οποία αποχώρησε από την εταιρεία τον Μάρτιο. Ο Bowles εργάζεται στη Meta από το 2015, όταν η εταιρεία ονομαζόταν Facebook και τώρα είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία και τη διαχείριση της στρατηγικής πωλήσεων της Meta στην Αμερική.
«Αυτός ο ρόλος έχει βαθιά απήχηση σε εμένα και ανυπομονώ να αξιοποιήσω την εμπειρία μου για να βοηθήσω τους συνεργάτες μας να επιτύχουν την καινοτομία και την ανάπτυξη», δήλωσε ο Bowles. Στον νέο του ρόλο, ο Bowles θα αναφέρεται στη Nicola Mendelsohn, επικεφαλής των παγκόσμιων επιχειρηματικών ομίλων της Meta. Η Mendelsohn δήλωσε ότι ο Bowles έχει ό,τι χρειάζεται για να οδηγήσει μια μεγάλη επιχείρηση μπροστά.