Meta: «Οι νέοι επιστρέφουν στο Facebook»

Τα παιδιά επιστρέφουν στο
Facebook, αναφέρει η Meta, με
τον αριθμό των νεαρών ενηλίκων χρηστών να αυξάνεται στο
υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων τριών ετών, ανατρέποντας
τη μακροπρόθεσμη τάση των νέων να εγκαταλείπουν
την πλατφόρμα.
Το Facebook ήταν το προϊόν με το οποίο ξεκίνησε η Meta, αλλά μετατράπηκε σε μια πλατφόρμα για μεγαλύτερες ηλικίες που είχαν έντονες πολιτικές διαφωνίες ή μοιράζονται περιεχόμενο. Τώρα το σημείο σύνδεσης φαίνεται να επικεντρώνεται στο comerce και την ψυχαγωγία.
Συχνά, οι νεότεροι χρήστες έρχονται στην αγορά του Facebook για να ψωνίσουν και μπορεί να παραμείνουν για να διασκεδάσουν από τα Reels. Η ανάρτηση, εν τω μεταξύ, γίνεται αντικείμενο ολοένα και πιο επαγγελματιών creators.
Την Παρασκευή, η Meta ανακοίνωσε ότι πάνω από 40 εκατομμύρια ηλικιών 18-29 ετών στις πιο κερδοφόρες αγορές της -στις ΗΠΑ και στον Καναδά- χρησιμοποιούν καθημερινά το Facebook. Αυτό που φαίνεται να έχει αλλάξει είναι ότι οι κοινωνικοί δεσμοί δεν είναι αυτό που προσελκύει τους νεότερους χρήστες. Αντίθετα, προτιμούν τις ενότητες Facebook Groups, ή Dating. Το Marketplace, αναφέρει η Meta, φαίνεται να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν νέοι μετακομίζουν στα δικά τους διαμερίσματα για πρώτη φορά, με περίπου το ένα τέταρτο των νέων να το χρησιμοποιούν.
Το Facebook ήταν το προϊόν με το οποίο ξεκίνησε η Meta, αλλά μετατράπηκε σε μια πλατφόρμα για μεγαλύτερες ηλικίες που είχαν έντονες πολιτικές διαφωνίες ή μοιράζονται περιεχόμενο. Τώρα το σημείο σύνδεσης φαίνεται να επικεντρώνεται στο comerce και την ψυχαγωγία.
Συχνά, οι νεότεροι χρήστες έρχονται στην αγορά του Facebook για να ψωνίσουν και μπορεί να παραμείνουν για να διασκεδάσουν από τα Reels. Η ανάρτηση, εν τω μεταξύ, γίνεται αντικείμενο ολοένα και πιο επαγγελματιών creators.
Την Παρασκευή, η Meta ανακοίνωσε ότι πάνω από 40 εκατομμύρια ηλικιών 18-29 ετών στις πιο κερδοφόρες αγορές της -στις ΗΠΑ και στον Καναδά- χρησιμοποιούν καθημερινά το Facebook. Αυτό που φαίνεται να έχει αλλάξει είναι ότι οι κοινωνικοί δεσμοί δεν είναι αυτό που προσελκύει τους νεότερους χρήστες. Αντίθετα, προτιμούν τις ενότητες Facebook Groups, ή Dating. Το Marketplace, αναφέρει η Meta, φαίνεται να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν νέοι μετακομίζουν στα δικά τους διαμερίσματα για πρώτη φορά, με περίπου το ένα τέταρτο των νέων να το χρησιμοποιούν.