Meta: Παγκόσμια επέκταση για τη διαφήμιση στο Threads

Η Meta Platforms ανακοίνωσε
την Τετάρτη 23 Απριλίου ότι επεκτείνει το advertising στο Threads
σε όλους τους διαφημιζόμενους
παγκοσμίως, καθώς επιδιώκει να
δημιουργήσει νέες ροές εσόδων
εν μέσω αβεβαιότητας που προέρχεται από τους δασμούς. Η Meta
αντλεί το μεγαλύτερο μέρος των
εσόδων της από τη διαφήμιση, η
οποία χρηματοδοτεί την επένδυση
πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων σε υποδομές τεχνητής νοημοσύνης, καθώς ανταγωνίζεται
για να ηγηθεί στην αναδυόμενη
τεχνολογία. Ωστόσο, ο εμπορικός
πόλεμος μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας
αποτελεί απειλή για τα έσοδα από
διαφημίσεις, καθώς οι marketers
αναζητούν σταθερότητα πριν να
δεσμευτούν σε ισχυρούς προϋπολογισμούς. Παρ' όλα αυτά,
ορισμένοι αναλυτές πιστεύουν
ότι η Google και η Meta θα είναι
οι τελευταίες που θα βιώσουν
περικοπές στις διαφημιστικές δαπάνες.
Οι αναλυτές της Moffett Nathanson προειδοποίησαν την περασμένη Τρίτη ότι η διαδικτυακή διαφημιστική δραστηριότητα της Meta κινδυνεύει να πληγεί κατά 7 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος λόγω της κλιμάκωσης των εμπορικών εντάσεων, καθώς οι ψηφιακοί λιανοπωλητές στην Κίνα μπορεί να μειώσουν τις δαπάνες. Ωστόσο, μια αυξανόμενη βάση χρηστών στο Threads -που ξεπερνά τους 320 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες- και η αβεβαιότητα γύρω από μια πιθανή απαγόρευση του TikTok στις ΗΠΑ θα μπορούσαν να ενισχύσουν την ικανότητα της Meta να προσελκύσει διαφημιζόμενους. Η εταιρεία, η οποία ξεκίνησε δοκιμαστικά λανσαρίσματα διαφημίσεων στο Threads με συγκεκριμένες μάρκες στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία νωρίτερα φέτος, δήλωσε ότι οι διαφημίσεις θα προβληθούν αρχικά σε επιλεγμένες αγορές.
Οι αναλυτές της Moffett Nathanson προειδοποίησαν την περασμένη Τρίτη ότι η διαδικτυακή διαφημιστική δραστηριότητα της Meta κινδυνεύει να πληγεί κατά 7 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος λόγω της κλιμάκωσης των εμπορικών εντάσεων, καθώς οι ψηφιακοί λιανοπωλητές στην Κίνα μπορεί να μειώσουν τις δαπάνες. Ωστόσο, μια αυξανόμενη βάση χρηστών στο Threads -που ξεπερνά τους 320 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες- και η αβεβαιότητα γύρω από μια πιθανή απαγόρευση του TikTok στις ΗΠΑ θα μπορούσαν να ενισχύσουν την ικανότητα της Meta να προσελκύσει διαφημιζόμενους. Η εταιρεία, η οποία ξεκίνησε δοκιμαστικά λανσαρίσματα διαφημίσεων στο Threads με συγκεκριμένες μάρκες στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία νωρίτερα φέτος, δήλωσε ότι οι διαφημίσεις θα προβληθούν αρχικά σε επιλεγμένες αγορές.