Meta: «Πλήγμα» στα κέρδη το γ' τρίμηνο
 
                                    Η Meta κατέγραψε το γ' τρίμηνο μια εφάπαξ επιβάρυνση ύψους 16 δισ. 
δολαρίων, η οποία σχετίζεται με το «μεγάλο, όμορφο νομοσχέδιο» του 
Τραμπ. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι κεφαλαιουχικές της δαπάνες κατά 
το επόμενο έτος θα είναι «σημαντικά αυξημένες» σε σχέση με το 2025. 
Τα έσοδα της ανήλθαν στα 51,24 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που έκαναν λόγο για 49,41 δισ. δολάρια. Τα καθαρά 
κέρδη διαμορφώθηκαν στα 2,71 δισ. δολάρια, ενώ η εταιρεία δήλωσε 
ότι εξαιρουμένης της συγκεκριμένης επιβάρυνσης 
θα είχαν αυξηθεί κατά 15,93 δισ. δολάρια, φτάνοντας τα 18,64 δισ. δολάρια. Η Meta αναμένει πλέον 
κεφαλαιουχικές δαπάνες μεταξύ 70 και 72 δισ. 
δολαρίων, έναντι της προηγούμενης εκτίμησης 
των 66 έως 72 δισ. δολαρίων. 
«Καθώς αρχίσαμε να σχεδιάζουμε για το επόμενο έτος, έχει γίνει σαφές ότι οι κεφαλαιουχικές μας ανάγκες συνεχίζουν να αυξάνονται σημαντικά. Αναμένουμε να επενδύσουμε δυναμικά για να καλύψουμε αυτές τις ανάγκες, τόσο μέσω της ανάπτυξης της δικής μας υποδομής όσο και μέσω συνεργασιών με εξωτερικούς παρόχους cloud», δήλωσε η οικονομική διευθύντρια της Meta, Susan Li.
Σύμφωνα με το Reuters, η Meta συνεχίζει να επωφελείται από την τεράστια βάση των χρηστών της. Η πλατφόρμα διαφημίσεων με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τους διαφημιζόμενους να φτιάχνουν αυτοματοποιημένες καμπάνιες, να βελτιώνουν την ποιότητα των βίντεο, να μεταφράζουν διαφημίσεις και να δημιουργούν εικόνες προσανατολισμένες σε συγκεκριμένα κοινά.
                            
                            
                            
                            
                            «Καθώς αρχίσαμε να σχεδιάζουμε για το επόμενο έτος, έχει γίνει σαφές ότι οι κεφαλαιουχικές μας ανάγκες συνεχίζουν να αυξάνονται σημαντικά. Αναμένουμε να επενδύσουμε δυναμικά για να καλύψουμε αυτές τις ανάγκες, τόσο μέσω της ανάπτυξης της δικής μας υποδομής όσο και μέσω συνεργασιών με εξωτερικούς παρόχους cloud», δήλωσε η οικονομική διευθύντρια της Meta, Susan Li.
Σύμφωνα με το Reuters, η Meta συνεχίζει να επωφελείται από την τεράστια βάση των χρηστών της. Η πλατφόρμα διαφημίσεων με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τους διαφημιζόμενους να φτιάχνουν αυτοματοποιημένες καμπάνιες, να βελτιώνουν την ποιότητα των βίντεο, να μεταφράζουν διαφημίσεις και να δημιουργούν εικόνες προσανατολισμένες σε συγκεκριμένα κοινά.

