Meta: Πλήρης αυτοματοποίηση του ad offering μέσω AI

Τον Απρίλιο, ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Mark Zuckerberg,
δήλωσε ότι η Meta μπορεί κάποια μέρα να χρησιμοποιήσει
την Τεχνητή Νοημοσύνη για να
πραγματοποιήσει δημιουργικά,
στόχευση και μέτρηση διαφημίσεων, απαιτώντας μόνο από τους
διαφημιζόμενους τη σύνδεση
με τον τραπεζικό τους λογαριασμό. Αν και αυτό
μπορεί να φαινόταν μια μακρινή
πιθανότητα, o
Zuckerberg αναφέρει ότι μπορεί
να συμβεί νωρίτερα, ίσως του χρόνου.
Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, η Meta σχεδιάζει να προσκαλέσει μάρκες να δημιουργήσουν και να στοχεύσουν τις διαφημίσεις τους στην οικογένεια εφαρμογών της, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης της Meta έως το 2026. Αυτό θα περιλαμβάνει τη δημιουργία εξατομικευμένων φόντων εικόνας, καθώς και διάφορες προσαρμογές σε ολόκληρη την παραγωγή διαφημίσεων. Θεωρητικά, παρέχοντας στη Meta ένα στόχο και μια τιμή, οι διαφημιζόμενοι θα λάβουν ένα πλήρως υλοποιημένο προϊόν που η Meta θα λανσάρει στο προτιμώμενο κοινό-στόχο τους. Σύμφωνα με την αναφορά, οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν επίσης να ζητήσουν διαφορετικές εκδόσεις της ίδιας διαφήμισης με βάση τη γεωγραφική τοποθεσία και άλλους παράγοντες.
Η είδηση έρχεται λίγες εβδομάδες αφότου η Meta ανακοίνωσε το πρόγραμμα “Early Release”, το οποίο θα παρέχει στους διαφημιζόμενους πρόσβαση για να δοκιμάσουν τις νέες δημιουργικές ΑΙ λειτουργίες Advantage+ σε Facebook, Instagram και Threads πριν από την ευρεία διαθεσιμότητα. Από το 2022, όταν ξεκίνησε για πρώτη φορά η διαφημιστική σουίτα τεχνητής νοημοσύνης της Meta, η εταιρεία έχει αναφέρει αυξημένα κέρδη, συμπεριλαμβανομένων εσόδων 42 δισεκατομμυρίων δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2025 (αύξηση 16% σε ετήσια βάση).
Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, η Meta σχεδιάζει να προσκαλέσει μάρκες να δημιουργήσουν και να στοχεύσουν τις διαφημίσεις τους στην οικογένεια εφαρμογών της, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης της Meta έως το 2026. Αυτό θα περιλαμβάνει τη δημιουργία εξατομικευμένων φόντων εικόνας, καθώς και διάφορες προσαρμογές σε ολόκληρη την παραγωγή διαφημίσεων. Θεωρητικά, παρέχοντας στη Meta ένα στόχο και μια τιμή, οι διαφημιζόμενοι θα λάβουν ένα πλήρως υλοποιημένο προϊόν που η Meta θα λανσάρει στο προτιμώμενο κοινό-στόχο τους. Σύμφωνα με την αναφορά, οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν επίσης να ζητήσουν διαφορετικές εκδόσεις της ίδιας διαφήμισης με βάση τη γεωγραφική τοποθεσία και άλλους παράγοντες.
Η είδηση έρχεται λίγες εβδομάδες αφότου η Meta ανακοίνωσε το πρόγραμμα “Early Release”, το οποίο θα παρέχει στους διαφημιζόμενους πρόσβαση για να δοκιμάσουν τις νέες δημιουργικές ΑΙ λειτουργίες Advantage+ σε Facebook, Instagram και Threads πριν από την ευρεία διαθεσιμότητα. Από το 2022, όταν ξεκίνησε για πρώτη φορά η διαφημιστική σουίτα τεχνητής νοημοσύνης της Meta, η εταιρεία έχει αναφέρει αυξημένα κέρδη, συμπεριλαμβανομένων εσόδων 42 δισεκατομμυρίων δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2025 (αύξηση 16% σε ετήσια βάση).