To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Michelin: Στην Omnicom Media Group τα media παγκοσμίως

Michelin: Στην Omnicom Media Group τα media παγκοσμίως

Η Michelin, η εταιρεία με έδρα τη Γαλλία, γνωστή για τα ελαστικά της, τους ταξιδιωτικούς οδηγούς και τα πολυπόθητα αστέρια των εστιατορίων, επέλεξε την Omnicom Media Group (OMG) ως το νέο παγκόσμιο media agency, σύμφωνα με αναφορές του κλάδου, μετά από μια σημαντική νίκη για την OMG, η οποία θα είναι υπεύθυνη για το χειρισμό του σχεδιασμού των media και των δραστηριοτήτων αγοράς της Michelin παγκοσμίως.
O διαγωνισμός ήταν μεταξύ των  Havas, Publicis Groupe, GroupM και OMG. Η απόφαση της Michelin να συνεργαστεί με την OMG έρχεται καθώς η εταιρεία συνεχίζει να επεκτείνει το παγκόσμιο αποτύπωμά της και να επενδύει σε πρωτοβουλίες μάρκετινγκ για να υποστηρίξει τις βασικές της δραστηριότητες και νέες επιχειρήσεις.
Η συνεργασία θα παρέχει στη Michelin πρόσβαση στο εκτεταμένο παγκόσμιο δίκτυο της OMG, πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα και καινοτόμες multimedia λύσεις. Ο παγκόσμιος media λογαριασμός της Michelin αποτιμάται στα 89,5 εκατομμύρια δολάρια. H επιλογή της OMG σηματοδοτεί και την απομάκρυνση από την προηγούμενη σχέση της Michelin με τη Havas, η οποία διατηρούσε τον παγκόσμιο media λογαριασμό από το 2017. H  Michelin διατήρησε τη θέση της ως η πιο πολύτιμη μάρκα ελαστικών στον κόσμο για έβδομη συνεχή χρονιά, σύμφωνα με το Brand Finance.