To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Microsoft Advertising: Νέα υπεύθυνη διαφημίσεων η Navah Hopkins

Microsoft Advertising: Νέα υπεύθυνη διαφημίσεων η Navah Hopkins
Η Microsoft Advertising διόρισε τη Navah Hopkins υπεύθυνη επικοινωνίας διαφημίσεων του τμήματος σε μια περίοδο που η εταιρεία επιδιώκει να αποκομίσει έσοδα από διαφημίσεις από την Google. Ο διορισμός της Hopkins στέλνει ένα μήνυμα στους διαφημιζόμενους που επιθυμούν να διαφοροποιήσουν τις διαφημιστικές δαπάνες και υπογραμμίζει την αυξανόμενη σημασία του ρόλου της Microsoft στη διαφήμιση.

« Ένας από τους λόγους που είμαι τόσο ενθουσιασμένη με αυτόν τον ρόλο είναι ότι αναφέρομαι στην ομάδα προϊόντων», έγραψε σε μια ανάρτηση στο LinkedIn, η Hopkins, προσθέτοντας: «Αυτό σημαίνει ότι όλα τα σχόλια θα πηγαίνουν απευθείας στους υποψήφιους πελάτες προϊόντων και οι ερωτήσεις μπορούν να διευκρινιστούν γρήγορα». Η Hopkins δήλωσε στο MediaPost ότι οι διαφημιζόμενοι μπορούν να βασίζονται σε ενημερώσεις αναρτήσεων στο LinkedIn από αυτήν, καθώς και σε ενεργές συζητήσεις στα σχόλια, αφού ήδη εργάζεται για την εφαρμογή των κατάλληλων γραμμών επικοινωνίας μέσω μιας ποικιλίας μέσων, όπως ενημερωτικά δελτία, βίντεο και ιστολόγια. Η Hopkins έγραψε επίσης ότι η απόφαση της Microsoft να «διπλασιάσει την εξυπηρέτηση της κοινότητας και να ενσωματώσει τα σχόλιά της στον οδικό χάρτη», δείχνει μια θετική κατεύθυνση για τη διαφήμιση.

Η Hopkins διαθέτει περίπου δύο δεκαετίες εμπειρίας στην ψηφιακή διαφήμιση και το μάρκετινγκ και εδώ και καιρό υποστηρίζει τη διαφάνεια στο paid search και τις στρατηγικές που βασίζονται σε δεδομένα, οι οποίες θα συμπληρώσουν την περαιτέρω προώθηση της Microsoft στο CTV. Επίσης, είχε τη δική της εταιρεία συμβούλων για σχεδόν 4,5 χρόνια και έγραφε για μια ποικιλία εντύπων.