Microsoft: Προσπάθησε να πουλήσει το BING στην Αpple
Η υπόθεση της Google με το
Υπουργείο Δικαιοσύνης των
ΗΠΑ αποσφραγίστηκε την Παρασκευή 23/02, αποκαλύπτοντας
ότι η Microsoft προσφέρθηκε να
πουλήσει τη μηχανή αναζήτησής
Bing στην Apple το 2018. Στην
κατάθεση, η Google υποστήριξε
ότι η Microsoft ζήτησε από την
Apple πολλές
φορές μεταξύ
2009 και 2020
να κάνει το Bing
την προεπιλεγμένη μηχανή στο
πρόγραμμα περιήγησης Safari της Apple, αλλά η
Apple δεν το δέχτηκε.
Το έγγραφο αναφέρει και ζητήματα ποιότητας με το Bing. Το Υπουργείο Δικαιοσύνης έγραψε στην κατάθεση ότι η Microsoft δαπάνησε σχεδόν 100 δισεκατομμύρια δολάρια στο Bing για 20 χρόνια. Η Microsoft κυκλοφόρησε το Bing το 2009. Στη συνέχεια, ήθελε είτε να το πουλήσει στην Apple είτε να δημιουργήσει μια κοινοπραξία με βάση το Bing.
«Η ποιότητα αναζήτησης της Microsoft και η επένδυσή της στο search, δεν ήταν σημαντική», δήλωσε ο Έντι Κιου, ανώτερος αντιπρόεδρος υπηρεσιών της Apple, σύμφωνα με την κατάθεση. «Δεν επένδυαν σε κανένα επίπεδο συγκρίσιμο με της Google ή με αυτό στο οποίο θα μπορούσε να επενδύσει η Microsoft.
Και η διαφημιστική τους διαχείριση και ο τρόπος με τον οποίο δημιουργούν έσοδα δεν ήταν επίσης πολύ καλός». Η Google το 2021 πλήρωσε περισσότερα από 26 δισεκατομμύρια δολάρια, με αντάλλαγμα να είναι η προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης σε πλατφόρμες όπως η Apple.
Το έγγραφο επισημαίνει επίσης το «τεράστιο πλεονέκτημα» της Google στις κινητές συσκευές. Η Google έχει επίσης πιστούς χρήστες. Όταν η Google αύξησε τις τιμές των διαφημίσεων με κείμενο κατά 5% ή και περισσότερο, η εταιρεία παρέμεινε κερδοφόρα λόγω της «πίστης» των πελατών και της πρόσβασης στα πορτοφόλια των καταναλωτών.
Το έγγραφο αναφέρει και ζητήματα ποιότητας με το Bing. Το Υπουργείο Δικαιοσύνης έγραψε στην κατάθεση ότι η Microsoft δαπάνησε σχεδόν 100 δισεκατομμύρια δολάρια στο Bing για 20 χρόνια. Η Microsoft κυκλοφόρησε το Bing το 2009. Στη συνέχεια, ήθελε είτε να το πουλήσει στην Apple είτε να δημιουργήσει μια κοινοπραξία με βάση το Bing.
«Η ποιότητα αναζήτησης της Microsoft και η επένδυσή της στο search, δεν ήταν σημαντική», δήλωσε ο Έντι Κιου, ανώτερος αντιπρόεδρος υπηρεσιών της Apple, σύμφωνα με την κατάθεση. «Δεν επένδυαν σε κανένα επίπεδο συγκρίσιμο με της Google ή με αυτό στο οποίο θα μπορούσε να επενδύσει η Microsoft.
Και η διαφημιστική τους διαχείριση και ο τρόπος με τον οποίο δημιουργούν έσοδα δεν ήταν επίσης πολύ καλός». Η Google το 2021 πλήρωσε περισσότερα από 26 δισεκατομμύρια δολάρια, με αντάλλαγμα να είναι η προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης σε πλατφόρμες όπως η Apple.
Το έγγραφο επισημαίνει επίσης το «τεράστιο πλεονέκτημα» της Google στις κινητές συσκευές. Η Google έχει επίσης πιστούς χρήστες. Όταν η Google αύξησε τις τιμές των διαφημίσεων με κείμενο κατά 5% ή και περισσότερο, η εταιρεία παρέμεινε κερδοφόρα λόγω της «πίστης» των πελατών και της πρόσβασης στα πορτοφόλια των καταναλωτών.