To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Microsoft: Προσπάθησε να πουλήσει το BING στην Αpple

Microsoft: Προσπάθησε να πουλήσει το BING στην Αpple
Η υπόθεση της Google με το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ αποσφραγίστηκε την Παρασκευή 23/02, αποκαλύπτοντας ότι η Microsoft προσφέρθηκε να πουλήσει τη μηχανή αναζήτησής Bing στην Apple το 2018. Στην κατάθεση, η Google υποστήριξε ότι η Microsoft ζήτησε από την Apple πολλές φορές μεταξύ 2009 και 2020 να κάνει το Bing την προεπιλεγμένη μηχανή στο πρόγραμμα περιήγησης Safari της Apple, αλλά η Apple δεν το δέχτηκε.
Το έγγραφο αναφέρει και ζητήματα ποιότητας με το Bing. Το Υπουργείο Δικαιοσύνης έγραψε στην κατάθεση ότι η Microsoft δαπάνησε σχεδόν 100 δισεκατομμύρια δολάρια στο Bing για 20 χρόνια. Η Microsoft κυκλοφόρησε το Bing το 2009. Στη συνέχεια, ήθελε είτε να το πουλήσει στην Apple είτε να δημιουργήσει μια κοινοπραξία με βάση το Bing.
«Η ποιότητα αναζήτησης της Microsoft και η επένδυσή της στο search, δεν ήταν σημαντική», δήλωσε ο Έντι Κιου, ανώτερος αντιπρόεδρος υπηρεσιών της Apple, σύμφωνα με την κατάθεση. «Δεν επένδυαν σε κανένα επίπεδο συγκρίσιμο με της Google ή με αυτό στο οποίο θα μπορούσε να επενδύσει η Microsoft.
Και η διαφημιστική τους διαχείριση και ο τρόπος με τον οποίο δημιουργούν έσοδα δεν ήταν επίσης πολύ καλός». Η Google το 2021 πλήρωσε περισσότερα από 26 δισεκατομμύρια δολάρια, με αντάλλαγμα να είναι η προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης σε πλατφόρμες όπως η Apple.
Το έγγραφο επισημαίνει επίσης το «τεράστιο πλεονέκτημα» της Google στις κινητές συσκευές. Η Google έχει επίσης πιστούς χρήστες. Όταν η Google αύξησε τις τιμές των διαφημίσεων με κείμενο κατά 5% ή και περισσότερο, η εταιρεία παρέμεινε κερδοφόρα λόγω της «πίστης» των πελατών και της πρόσβασης στα πορτοφόλια των καταναλωτών.