To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Microsoft: Υιοθετεί το Google Privacy Sandbox

Microsoft: Υιοθετεί το  Google Privacy Sandbox
Η Microsoft Advertising θα υιοθετήσει το Google Privacy Sandbox για τα πρότυπα απορρήτου της, παρά το γεγονός ότι αναγνωρίζει τους περιορισμούς όπως εκείνοι του IAB Tech Lab και τις αλλαγές που απαιτούνται από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA).
Οι δύο αντίπαλοι συνεργάζονται τώρα πιο στενά προς όφελος της διαφημιστικής βιομηχανίας. Σε μια δήλωση που κυκλοφόρησε την Τρίτη 5/3, η Microsoft τόνισε ότι έχει παράσχει «υποστήριξη» στο API Privacy Sandbox του Google Chrome σε όλα τα προϊόντα Microsoft Advertising και θα εργαστεί για την ενσωμάτωση των νέων προτύπων.
Επίσης, θα προσπαθήσει να ελαχιστοποιήσει την αναστάτωση στη διαφήμιση και θα συνεχίσει να συμβάλλει στην «καινοτομία τεχνολογιών ενίσχυσης της ιδιωτικής ζωής για την πλήρη υποστήριξη των απαιτήσεων της ψηφιακής διαφήμισης » . Η Microsoft Advertising παρέχει πλέον υποστήριξη για το sandbox του Chrome και θα υποστηρίζει επίσης το Ad Selection API όταν είναι στο Edge. Η εταιρεία παρουσίασε αρκετές αλλαγές στις οποίες θα εισαγάγει το απόρρητο.
TAGS: Microsoft