Mindshare: Νέος global chief strategy officer ο J. Harris
Ο global chief digital and data officer της Carat, James Harris, αποχωρεί μετά από τρία χρόνια στη media εταιρεία για να αναλάβει το νέο ρόλο του global chief strategy officer στη Mindshare.
Έχοντας προϊστάμενο τον global chief executive της Mindshare, Nick Emery, ο Harris θα έχει ως καθήκον να ηγηθεί της ενσωμάτωσης του brand και της στρατηγικής performance για λογαριασμό των παγκόσμιων πελατών. Η αποχώρησή του από την Carat αναμένεται να οριστικοποιηθεί μέσα στην επόμενη εβδομάδα.
Ο Emery σχολίασε σχετικά: «Είμαστε ευτυχείς που ο James εντάσσεται στην εταιρεία μας. Η βασική ερώτηση που αντιμετωπίζουν όλοι οι πελάτες μας αφορά στον τρόπο σύνδεσης των καλύτερων δεξιοτήτων επιδόσεων με τη brand στρατηγική».
Η ένταξη του Harris στη Mindshare, προκύπτει σε μια περίοδο που η εταιρεία επιδιώκει να διατηρήσει τον παγκόσμιο λογαριασμό της American Express, που βρίσκεται σε αναθεώρηση, έχοντας χάσει την HSBC από την PHD τον Μάιο.
Στη μακρά σταδιοδρομία του στο χώρο των media, ο Harris συνεργάστηκε με μάρκες όπως οι Dell, Coca-Cola, Diageo, General Motors και Mastercard. Επιπλέον, εκτός από την ίδρυση της MediaCom North το 1996 και της Diffiniti (τώρα iProspect), έχει καλύψει senior digital ρόλους σε UM και IPG Mediabrands, ενώ προηγουμένως ήταν επικεφαλής διεθνών εταιρειών στην AOL.
Έχοντας προϊστάμενο τον global chief executive της Mindshare, Nick Emery, ο Harris θα έχει ως καθήκον να ηγηθεί της ενσωμάτωσης του brand και της στρατηγικής performance για λογαριασμό των παγκόσμιων πελατών. Η αποχώρησή του από την Carat αναμένεται να οριστικοποιηθεί μέσα στην επόμενη εβδομάδα.
Ο Emery σχολίασε σχετικά: «Είμαστε ευτυχείς που ο James εντάσσεται στην εταιρεία μας. Η βασική ερώτηση που αντιμετωπίζουν όλοι οι πελάτες μας αφορά στον τρόπο σύνδεσης των καλύτερων δεξιοτήτων επιδόσεων με τη brand στρατηγική».
Η ένταξη του Harris στη Mindshare, προκύπτει σε μια περίοδο που η εταιρεία επιδιώκει να διατηρήσει τον παγκόσμιο λογαριασμό της American Express, που βρίσκεται σε αναθεώρηση, έχοντας χάσει την HSBC από την PHD τον Μάιο.
Στη μακρά σταδιοδρομία του στο χώρο των media, ο Harris συνεργάστηκε με μάρκες όπως οι Dell, Coca-Cola, Diageo, General Motors και Mastercard. Επιπλέον, εκτός από την ίδρυση της MediaCom North το 1996 και της Diffiniti (τώρα iProspect), έχει καλύψει senior digital ρόλους σε UM και IPG Mediabrands, ενώ προηγουμένως ήταν επικεφαλής διεθνών εταιρειών στην AOL.