To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mondelēz: Η Publicis μεγάλος νικητής του media spec

Mondelēz: Η Publicis μεγάλος νικητής του media spec
Η Publicis Media διεύρυνε τη συνεργασία της με τη Mondelēz όσον αφορά το media planning and buying, καθώς απέκτησε σημαντικό κομμάτι του ευρωπαϊκού λογαριασμού.

Πρόκειται για την κατάληξη σχετικού review που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2021 και ολοκληρώθηκε πριν από λίγες ημέρες, στο πλαίσιο του οποίου οι VaynerMedia και WPP διατήρησαν κάποιες από τις συνεργασίες που ήταν ήδη σε ισχύ. Αναλυτικότερα, πλέον το Publicis Groupe έχει θέση επικεφαλής για τα media του brand σε Λατινική Αμερική, Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Βόρεια Αφρική, Κίνα και Νότια Αφρική. Επίσης, θα διαχειρίζεται τις επενδύσεις της Mondelēz σε παραδοσιακά video, περιεχόμενο και δράσεις multicultural marketing σε ΗΠΑ και Καναδά. Η VaynerMedia θα συνεχίσει να έχει την ευθύνη για το communications planning και το digital buying σε ΗΠΑ και Καναδά, καθώς η Mondelēz την όρισε lead agency γι' αυτές τις αγορές. Τέλος, η WPP θα είναι επικεφαλής για το λογαριασμό σε Νοτιοανατολική Ασία, Ινδία, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία και Ιαπωνία.

Οι αλλαγές θα τεθούν σε εφαρμογή από την 1η Σεπτεμβρίου, αν και η Mondelēz αναμένεται να ακολουθήσει σταδιακή προσέγγιση όσον αφορά τη μεταφορά των καθηκόντων στα agencies, εκτιμώντας να ολοκληρώσει τη διαδικασία μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς.

Πλέον η Publicis διαχειρίζεται το 70% του παγκόσμιου λογαριασμού media της Mondelēz. Πριν από το φετινό review, που εκτιμάται πως είναι το μεγαλύτερο που έχει πραγματοποιηθεί αυτήν τη χρονιά, είχε την ευθύνη του 30%. Σύμφωνα με τα στοιχεία της COMvergence, η διαφημιστική επένδυση της Mondelēz σε παγκόσμιο επίπεδο ανήλθε σε 1,64 δισ. δολάρια το 2021, με το 45% να κατευθύνεται στο digital.