Mondelēz: Μειώνει το κόστος των διαφημίσεων με τη χρήση νέου AI εργαλείου
Η Mondelēz χρησιμοποιεί ένα νέο
εργαλείο γενετικής τεχνητής νοημοσύνης για να μειώσει το κόστος
παραγωγής διαφημιστικού περιεχομένου κατά 30% έως 50%, όπως
δήλωσε ανώτερο στέλεχος της
εταιρείας στο Reuters.
Η εταιρεία ξεκίνησε να αναπτύσσει το εργαλείο πέρυσι, σε συνεργασία με την Publicis Groupe και την Accenture . Η Mondelēz αναμένει ότι το εργαλείο θα μπορεί να δημιουργεί σύντομα τηλεοπτικά σποτ έτοιμα για προβολή ήδη από την εορταστική περίοδο του επόμενου έτους, και ενδεχομένως για το Super Bowl του 2027, δήλωσε ο Jon Halvorson, παγκόσμιος ανώτερος αντιπρόεδρος εμπειρίας καταναλωτή της εταιρείας. Η Mondelēz έχει επενδύσει πάνω από 40 εκατομμύρια δολάρια στο νέο εργαλείο, σύμφωνα με τον Halvorson, προσθέτοντας ότι οι εξοικονομήσεις θα αυξηθούν καθώς το σύστημα θα μπορεί να παράγει πιο σύνθετα βίντεο.
Αντίστοιχα, εταιρείες όπως η Kraft Heinz και η Coca-Cola έχουν επίσης δοκιμάσει τη χρήση AI για διαφημίσεις. Η Coca-Cola, το 2024, κυκλοφόρησε εορταστικές διαφημίσεις που δημιουργήθηκαν με τεχνητή νοημοσύνη, αν και κάποιοι καταναλωτές τις επέκριναν επειδή οι ψηφιακοί χαρακτήρες τους έμοιαζαν χωρίς συναισθήματα.
Η Mondelēz προς το παρόν δεν χρησιμοποιεί ανθρώπινες μορφές στα AI-δημιουργημένα περιεχόμενά της. Χρησιμοποιεί ωστόσο περιεχόμενο που παράγεται από το νέο εργαλείο στα κοινωνικά δίκτυα για τα μπισκότα Chips Ahoy στις ΗΠΑ και τη σοκολάτα Milka στη Γερμανία.
Η εταιρεία ξεκίνησε να αναπτύσσει το εργαλείο πέρυσι, σε συνεργασία με την Publicis Groupe και την Accenture . Η Mondelēz αναμένει ότι το εργαλείο θα μπορεί να δημιουργεί σύντομα τηλεοπτικά σποτ έτοιμα για προβολή ήδη από την εορταστική περίοδο του επόμενου έτους, και ενδεχομένως για το Super Bowl του 2027, δήλωσε ο Jon Halvorson, παγκόσμιος ανώτερος αντιπρόεδρος εμπειρίας καταναλωτή της εταιρείας. Η Mondelēz έχει επενδύσει πάνω από 40 εκατομμύρια δολάρια στο νέο εργαλείο, σύμφωνα με τον Halvorson, προσθέτοντας ότι οι εξοικονομήσεις θα αυξηθούν καθώς το σύστημα θα μπορεί να παράγει πιο σύνθετα βίντεο.
Αντίστοιχα, εταιρείες όπως η Kraft Heinz και η Coca-Cola έχουν επίσης δοκιμάσει τη χρήση AI για διαφημίσεις. Η Coca-Cola, το 2024, κυκλοφόρησε εορταστικές διαφημίσεις που δημιουργήθηκαν με τεχνητή νοημοσύνη, αν και κάποιοι καταναλωτές τις επέκριναν επειδή οι ψηφιακοί χαρακτήρες τους έμοιαζαν χωρίς συναισθήματα.
Η Mondelēz προς το παρόν δεν χρησιμοποιεί ανθρώπινες μορφές στα AI-δημιουργημένα περιεχόμενά της. Χρησιμοποιεί ωστόσο περιεχόμενο που παράγεται από το νέο εργαλείο στα κοινωνικά δίκτυα για τα μπισκότα Chips Ahoy στις ΗΠΑ και τη σοκολάτα Milka στη Γερμανία.
