Motorola: Λανσάρει καμπάνια εξ ολοκλήρου ΑΙ

Η Motorola λανσάρει μια καμπάνια
κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου με
γενετικό AI. Το Styled by Motorola
διαθέτει μια σειρά από μοντέλα που
φορούν ρούχα εμπνευσμένα από το
λογότυπο της μάρκας. Τα μοντέλα,
τα περιβάλλοντα και η μουσική είναι
όλα δημιουργημένα από AI.
Κάθε στολή φτιάχτηκε από χιλιάδες εικόνες που δημιουργήθηκαν από AI, οι οποίες τροποποιήθηκαν για να ενσωματώσουν το λογότυπο της μάρκας και στη συνέχεια αναβαθμίστηκαν και κινήθηκαν. Η δημιουργία της καμπάνιας χρειάστηκε τέσσερις μήνες έρευνας και μια ομάδα που χρησιμοποίησε τα εννέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης: Krea.ai, Midjourney, Comfy UI, Hypic, Magnific. ai, ClipDrop, Firefly, Luma και Udio.
Το Styled by Motorola παρουσιάζει το νέο αναδιπλούμενο smartphone της Motorola Razr 50 και τη συνεργασία με την Pantone απεικονίζοντας τα ρούχα στα έξι χρώματα στα οποία διατίθεται το τηλέφωνο. Η Motorola μοιράστηκε τη διαφήμισή της στα κοινωνικά της κανάλια και σε ένα πάρτι παρουσίασης. Το δημιουργικό στούντιο υφασμάτων Scotomalab σχεδίασε επίσης μια απτή εκδοχή ενός φορέματος Motorola. Η Motorola εργάστηκε στην καμπάνια με το agency Heaven.
Το κατάστημα παιδικών παιχνιδιών Toys "R" Us κυκλοφόρησε ήδη μια διαφήμιση που έγινε χρησιμοποιώντας το Sora του OpenAI, προς μεγάλη απογοήτευση των διαφημιζόμενων. Παρά τη διαμάχη, ο πρόεδρος των Toys “R” Us Studios, Kim Miller Olko, δήλωσε στο NBC News ότι θεωρεί την καμπάνια επιτυχημένη και σχεδιάζει να προσθέσει γενετική τεχνητή νοημοσύνη στην εργαλειοθήκη της.
Κάθε στολή φτιάχτηκε από χιλιάδες εικόνες που δημιουργήθηκαν από AI, οι οποίες τροποποιήθηκαν για να ενσωματώσουν το λογότυπο της μάρκας και στη συνέχεια αναβαθμίστηκαν και κινήθηκαν. Η δημιουργία της καμπάνιας χρειάστηκε τέσσερις μήνες έρευνας και μια ομάδα που χρησιμοποίησε τα εννέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης: Krea.ai, Midjourney, Comfy UI, Hypic, Magnific. ai, ClipDrop, Firefly, Luma και Udio.
Το Styled by Motorola παρουσιάζει το νέο αναδιπλούμενο smartphone της Motorola Razr 50 και τη συνεργασία με την Pantone απεικονίζοντας τα ρούχα στα έξι χρώματα στα οποία διατίθεται το τηλέφωνο. Η Motorola μοιράστηκε τη διαφήμισή της στα κοινωνικά της κανάλια και σε ένα πάρτι παρουσίασης. Το δημιουργικό στούντιο υφασμάτων Scotomalab σχεδίασε επίσης μια απτή εκδοχή ενός φορέματος Motorola. Η Motorola εργάστηκε στην καμπάνια με το agency Heaven.
Το κατάστημα παιδικών παιχνιδιών Toys "R" Us κυκλοφόρησε ήδη μια διαφήμιση που έγινε χρησιμοποιώντας το Sora του OpenAI, προς μεγάλη απογοήτευση των διαφημιζόμενων. Παρά τη διαμάχη, ο πρόεδρος των Toys “R” Us Studios, Kim Miller Olko, δήλωσε στο NBC News ότι θεωρεί την καμπάνια επιτυχημένη και σχεδιάζει να προσθέσει γενετική τεχνητή νοημοσύνη στην εργαλειοθήκη της.