To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μουντιάλ: Διαφημίσεις 213,6 εκατ. δολαρίων στις ΗΠΑ

Μουντιάλ: Διαφημίσεις 213,6 εκατ. δολαρίων στις ΗΠΑ
Κατά τη διάρκεια του προημιτελικού γύρου του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA 2022 στο Κατάρ, εκτιμάται ότι 213,6 εκατομμύρια δολάρια σε τηλεοπτική διαφήμιση τοποθετήθηκαν στα δίκτυα Fox TV και στα κανάλια Telemundo της NBCUniversal μέχρι στιγμής, σύμφωνα με το iSpot. tv, με συνολικά 8,4 δισεκατομμύρια εμφανίσεις.
Επιπλέον, προβολή πραγματοποιήθηκε επίσης στην πλατφόρμα streaming του NBCU, Peacock. Η Fox έχει δικαιώματα στην αγγλική γλώσσα για το τουρνουά των 32 ομάδων, με τους 64 αγώνες και η NBCUniversal έχει τα ισπανόφωνα δικαιώματα.
Τα δίκτυα Fox TV, Fox Television Network και Fox Sports, έχουν κερδίσει συνολικά 113,5 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις εθνικών τηλεοπτικών διαφημίσεων, παράγοντας 3,4 δισεκατομμύρια εμφανίσεις. Οι τηλεοπτικές εκπομπές στην ισπανική γλώσσα στο Telemundo/Universo έχουν έσοδα από διαφημίσεις 100,1 εκατομμρίων δολαρίων, με συνολικά 5 δισεκατομμύρια εμφανίσεις, σύμφωνα με το iSpot.tv.
Το παιχνίδι με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στις ΗΠΑ με μέτρηση Nielsen, μέχρι στιγμής, είναι ο αγώνας ΗΠΑ-Αγγλίας, ο οποίος κέρδισε συνολικά 20,1 εκατομμύρια μέσους θεατές, 15,4 εκατομμύρια από το Fox TV Network/FS1 και 4,7 εκατομμύρια από το Telemundo/ Peacock.
Οι κορυφαίοι διαφημιζόμενοι του Fox TV περιλαμβάνουν τη Verizon (11,1 εκατ. δολάρια), την Google Pixel (8,9 εκατ. δολάρια), τη Walmart (5,9 εκατομμύρια δολ.), τη Volkswagen (5,0 εκατ. δολ.), την Prudential (4,9 εκατ. δολ.) και τη Frito-Lay (3,3 εκατ. δολ.).
Οι μεγαλύτεροι διαφημιζόμενοι στο Telemundo/Universo είναι η Coca-Cola (7,4 εκατ. δολάρια), η Ford Motor (7,2 εκατ. δολάρια), η T-Mobile (5,4 εκατ. δολάρια), η Samsung (4,08 εκατ. δολάρια), η Walmart (4,06 εκατ. δολάρια), η Verizon (3,67 εκατ. δολάρια) και η Toyota (3,62 εκατ. δολάρια).
TAGS: FIFA