MullenLowe: Νέος CEO o Frank Cartagena
Η MullenLowe U.S. προσέλαβε τον
Frank Cartagena, chief creative
officer της The Community, για
τη θέση του CEO. O Cartagena θα
αναλάβει τον έλεγχο περισσότερων
από 400 ατόμων στα γραφεία της
MullenLowe στη Βοστώνη, τη Νέα
Υόρκη και το Λος Άντζελες, από τις
16 Ιανουαρίου. «Επιλέγω να διπλασιάσω τη δημιουργικότητα», δήλωσε η
Kristen Cavallo, η οποία έχει τους
διπλούς ρόλους της διευθύνουσας
συμβούλου του The Martin Agency
και της MullenLowe Global CEO
προσθέτοντας: «Κοιτάω το σύνολο
δεξιοτήτων ενός ανθρώπου, όχι
τον τίτλο εργασίας του. Δεν υποθέτω ότι ένας εργαζόμενος των
δημοσίων σχέσεων πρέπει
να παραμείνει στις δημόσιες
σχέσεις ή ένα άτομο από το
δημιουργικό πρέπει να
παραμείνει στο δημιουργικό».
Ο Cartagena δούλευε πάντα στο δημιουργικό. Πριν από τη The Community της Publicis Groupe, ήταν εκτελεστικός διευθυντής στο δημιουργικό για την 360i της Dentsu, όπου εργάστηκε σε έργα όπως το «The Maze», ένα διαδραστικό παιχνίδι της Amazon Alexa βασισμένο στην εκπομπή του HBO «Westworld». «Είμαι έτοιμος να βοηθήσω στη διαμόρφωση και τον καθορισμό του επόμενου κεφαλαίου της MullenLowe για τους ανθρώπους μας, τους πελάτες μας και τη βιομηχανία», δήλωσε ο Cartagena. Ο Cartagena εντάχθηκε στη The Community τον Ιανουάριο του 2020. Μέσα σε ένα χρόνο από την ένταξή του, η εταιρεία ανέφερε αύξηση εσόδων κατά 19% από έτος σε έτος και προσέθεσε πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των TikTok, Samsung, Volkswagen και Planet Fitness.
Ο Cartagena δούλευε πάντα στο δημιουργικό. Πριν από τη The Community της Publicis Groupe, ήταν εκτελεστικός διευθυντής στο δημιουργικό για την 360i της Dentsu, όπου εργάστηκε σε έργα όπως το «The Maze», ένα διαδραστικό παιχνίδι της Amazon Alexa βασισμένο στην εκπομπή του HBO «Westworld». «Είμαι έτοιμος να βοηθήσω στη διαμόρφωση και τον καθορισμό του επόμενου κεφαλαίου της MullenLowe για τους ανθρώπους μας, τους πελάτες μας και τη βιομηχανία», δήλωσε ο Cartagena. Ο Cartagena εντάχθηκε στη The Community τον Ιανουάριο του 2020. Μέσα σε ένα χρόνο από την ένταξή του, η εταιρεία ανέφερε αύξηση εσόδων κατά 19% από έτος σε έτος και προσέθεσε πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των TikTok, Samsung, Volkswagen και Planet Fitness.