To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Nα μειώσει το roster της σχεδιάζει η Kraft Heinz

Nα μειώσει το roster της σχεδιάζει η Kraft Heinz
Ακολουθώντας το παράδειγμα της Unilever και της Procter & Gamble, η Kraft Heinz προχωρά σε αλλαγές όσον αφορά τη marketing δραστηριότητά της.

Mάλιστα, στο πλαίσιο της νέας της στρατηγικής, αναμένεται να περιορίσει σε 19 από 36 τα "creative/ design" agencies με τα οποία συνεργάζεται, ενώ θα αυξήσει σημαντικά την επένδυσή της στα media (media spend).

Σε conference call με αναλυτές και αντικείμενο τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το 2019, ο chief executive Miguel Patricio ανέφερε πως την τρέχουσα χρονιά η Kraft Heinz θα επενδύσει κατά κύριο λόγο στα flagship brands της, υλοποιώντας λιγότερες αλλά μεγαλύτερες και πιο τολμηρές πρωτοβουλίες.

«Πρέπει να ανακαλύψουμε τη βέλτιστη διαφημιστική επένδυση με βάση το ρόλο στο portfolio», ανέφερε και υπογράμμισε πως στόχος είναι να αυξηθούν οι επενδύσεις σε media που έχουν αποτέλεσμα (αυτά που, όπως εξήγησε, όντως βλέπουν οι καταναλωτές) κατά 30% φέτος, με ακόμη μεγαλύτερη άνοδο να προβλέπεται για τα brands που αποτελούν τη βασική πηγή κερδοφορίας της Kraft Heinz. 
TAGS: Kraft Heinz