To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

NBA Paris Game 2023 Presented by Nike: Ρεκόρ με 17 συνεργασίες marketing

NBA Paris Game 2023 Presented by Nike: Ρεκόρ με 17 συνεργασίες marketing

Το NBA ανακοίνωσε σήμερα ότι 17 συνεργάτες μάρκετινγκ, αριθμό που αποτελεί ρεκόρ, θα υποστηρίξουν το NBA Paris Game 2023 Presented by Nike, στο οποίο θα συμμετάσχουν οι έξι φορές πρωταθλητές του ΝΒΑ Chicago Bulls και οι τρεις φορές πρωταθλητές του ΝΒΑ Detroit Pistons παίζοντας το δεύτερο παιχνίδι της κανονικής περιόδου του πρωταθλήματος στο Παρίσι στην Accor Arena την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023. Ο αριθμός των 17 συνεργατών μάρκετινγκ είναι ο μεγαλύτερος που υπήρξε ποτέ για αγώνα του ΝΒΑ στην Ευρώπη και περιλαμβάνει τις εταιρείες Nike, American Express, Dapper Labs, Deezer, Foot Locker, Gatorade, Hotels.com, Intesa Sanpaolo, Niantic, Parions Sport, SAP, PlayStation®, Sorare, Tissot, 2K και Yop.

Το NBA Paris Game 2023 Presented by Nike θα μεταδοθεί ζωντανά από το NBA League Pass στις 22:00 και θα φτάσει σε φιλάθλους που ζουν σε περισσότερες από 200 χώρες μέσω της τηλεόρασης, των ψηφιακών μέσων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. 

Οι κυριότερες δράσεις των συνεργατών για το NBA Paris Game 2023 Presented by Nike περιλαμβάνουν:

Nike

  • Ως Presenting Partner του NBA Paris Game 2023, η Nike θα αναλάβει το branding μέσα στον αγωνιστικό χώρο και σε όλο το γήπεδο και θα διοργανώσει μια σειρά από δραστηριότητες για τους φιλάθλους κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Deezer

  • Η Deezer θα προσφέρει στους φιλάθλους μια τεράστια εμπειρία καραόκε Deezer κατά τη διάρκεια ενός τάιμ άουτ του παιχνιδιού.
  • Η Deezer θα διαθέτει επίσης ένα branded περίπτερο DJ στο NBA House και θα προσφέρει στους φιλάθλους την ευκαιρία να κερδίσουν special βραβεία μέσω του δικού της τροχού της τύχης.

Foot Locker

  • Ως επίσημος συνεργάτης λιανικής πώλησης του NBA Paris Game 2023, η Foot Locker θα διαθέτει τέσσερα καταστήματα στην Accor Arena καθώς και στο NBA House, τα οποία θα προσφέρουν επίσημα προϊόντα.  
  • Τη βραδιά του αγώνα, οι VIP επισκέπτες θα εισέρχονται στον αγωνιστικό χώρο από έναν διάδρομο ντυμένο με τις ασπρόμαυρες ρίγες του Foot Locker.
  • Πριν από τον αγώνα, η Foot Locker θα φιλοξενήσει επίσης τη μασκότ των Pistons "Hooper" στο μεγάλο κατάστημα της Champs Elysees.

Gatorade

  • Η Gatorade θα διοργανώσει για άλλη μια φορά το Gatorade Skills Challenge κατά τη διάρκεια του NBA Paris Game 2023, στο οποίο θα συμμετάσχουν οι φιναλίστ από μια εκδήλωση που είχε προηγηθεί στην τοπική κοινότητα. Ο νικητής θα κερδίσει μια υπογεγραμμένη φανέλα του NBA.
  • Στο NBA House, η Gatorade θα διαθέτει ένα περίπτερο "Shoot Like an All-Star" και "Closer Than Courtside" για φιλάθλους όλων των ηλικιών.

Hotels.com

  •  Η Hotels.com διοργάνωσε έναν διαγωνισμό στον Καναδά, τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, στην οποία τα μέλη της μπορούσαν να συμμετάσχουν για να κερδίσουν ένα ταξίδι και εισιτήρια για το NBA Paris Game 2023.
  • Επιπλέον, η Hotels.com συνεργάστηκε με τον γκαρντ των Pistons Killian Hayes, ο οποίος μεγάλωσε στη Γαλλία, για να μοιραστεί τις κορυφαίες ταξιδιωτικές συμβουλές του και τα αγαπημένα του ξενοδοχεία στο Παρίσι.

Parions Sport

  • Η Parions Sport, η πλατφόρμα αθλητικών στοιχημάτων της Française des Jeux (FDJ), θα διοργανώσει τον διαγωνισμό σουτ στο μισό γήπεδο με έπαθλο 100.000 ευρώ για έναν τυχερό φίλαθλο.
  • Ένας διαγωνισμός σουτ της Parions Sport σε μπασκέτες διαφορετικού μεγέθους θα διεξαχθεί επίσης στην αίθουσα εκδηλώσεων της Accor Arena και στο NBA House.

PlayStation

  • Εκτός από την κονσόλα PlayStation®5 (PS5™) στο NBA House, οι φίλαθλοι στο γήπεδο θα μπορούν να παίξουν το NBA 2K23 στις κονσόλες PS5™ που θα βρίσκονται στην αίθουσα εκδηλώσεων.

SAP

  • Η SAP θα συμμετάσχει ως Presenting Partner στο NBA Technology Forum στο Parc des Princes στις 19 Ιανουαρίου. Στην εκδήλωση, η οποία θα είναι αποκλειστικά για προσκεκλημένους, το NBA, η SAP και οι προσκεκλημένοι ομιλητές θα συζητήσουν θέματα σχετικά με τα data, την τεχνολογία και την καινοτομία για περίπου 300 στελέχη που δραστηριοποιούνται στον αθλητισμό και τον τομέα της ψυχαγωγίας.

Sorare

  • Η Sorare θα διοργανώσει μια εκδήλωση κοκτέιλ με την NBPA (Εθνική Ένωση Παικτών Μπάσκετ του ΝΒΑ) για παίκτες, συνεργάτες, στελέχη του NBA και της NBPA, συμπεριλαμβανομένου του γκαρντ των Pistons και μέλους της Εθνικής Γαλλίας Killian Hayes.
  • Ο διευθύνων σύμβουλος Nicolas Julia θα καλωσορίσει τον επίτροπο του NBA Adam Silver και την Executive Director της NBPA Tamika Tremaglio στο γραφείο της Sorare.
  • Η Sorare ως Presenting Partner του Postgame πάρτι για τους προσκεκλημένους του NBA Paris Game 2023 στην Accor Arena θα είναι χορηγός μιας δραστηριότητας κατά την διάρκεια του παιχνιδιού και τα βραβεία θα εξαργυρωθούν μέσω της πλατφόρμας.

Tissot

  • Ως επίσημος χορηγός για το σύστημα χρονομέτρησης του NBA, η Tissot θα δώσει στους φιλάθλους την ευκαιρία να κερδίσουν εισιτήρια για τον αγώνα και σπέσιαλ βραβεία μέσω προωθητικών ενεργειών στα καταστήματα.
  • Η Tissot θα διοργανώσει επίσης μια συνάντηση κορυφής του brand κατά τη διάρκεια της εβδομάδας του αγώνα, στην οποία θα συμμετάσχουν μερικοί από τους μεγαλύτερους Ευρωπαίους πελάτες της, πρεσβευτές και διάσημοι καλεσμένοι στο livebar της Accor Arena.

2K

  • Οι φίλαθλοι θα μπορούν να παίξουν το βιντεοπαιχνίδι NBA 2K23 που κυκλοφόρησε πρόσφατα σε κονσόλα PS5™ στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο που θα υπάρχει μέσα στο NBA House.
  • Το NBA 2K23 θα πρωταγωνιστεί στο branding του NBA Paris Game για περιορισμένο χρονικό διάστημα πριν και μετά την εβδομάδα παιχνιδιού, ενώ έχουν προγραμματιστεί δραστηριότητες κατά την διάρκεια του Paris Game και κοινωνικές δράσεις που θα προωθήσουν τον εορτασμό για την επιστροφή του NBA στην πόλη.

Yop

  • Η Yop θα προσφέρει στους φιλάθλους την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε διαγωνισμό σκοποβολής στα περίπτερά της, τόσο στην αίθουσα εκδηλώσεων της Accor Arena όσο και στο NBA House. Σε κάθε συμμετέχοντα θα προσφέρεται ένα μίνι μπουκάλι Yop.
  • Η Yop θα διοργανώσει επίσης ένα σεμινάριο μπάσκετ για την τοπική νεολαία στο NBA House, με καθοδήγηση από έναν θρύλο του NBA.

Οι φίλαθλοι στην Γαλλία αλλά και σε όλη την Ευρώπη μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες στο NBA.com/France, την επίσημη ιστοσελίδα της λίγκας στην Γαλλία η οποία φιλοξενείται στο beINSports.com, όπως επίσης και στο Facebook (NBA France), το Twitter (@NBAFrance), το Instagram (NBAEurope) αλλά και κατεβάζοντας το NBA App. Οι φίλαθλοι στην Γαλλία μπορούν να αγοράσουν τα τελευταία προϊόντα ΝΒΑ στο NBA Store στο Παρίσι και όλοι οι Ευρωπαίοι φίλαθλοι από το NBAStore.eu.


TAGS: Marketing, NBA