Νέα Chief Growth Officer EMEA για την IPG

Η Interpublic ανακοίνωσε χθες
26/04, την προαγωγή της Jackie
Stevenson στη νεοσύστατη θέση της Chief Growth Officer, IPG
EMEA, με άμεση ισχύ. Στο νέο της
ρόλο, η Stevenson θα επιταχύνει
την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και την ανάπτυξη, προωθώντας
το μοντέλο συνεργασίας της IPG,
συμπεριλαμβανομένης της περαιτέρω ενοποίησης
των δημιουργικών
και επικοινωνιακών δυνατοτήτων
της εταιρείας με
τις δυνατότηρες των media, data
και τεχνολογίας, προκειμένου να
βοηθήσει στην επίτευξη επιχειρηματικών αποτελεσμάτων για τους
πελάτες της περιοχής.
Αυτός είναι ο πρώτος executive διορισμός της IPG για την EMEA υπό τον CEO Philippe Krakowsky, αναδεικνύοντας τη δέσμευση της εταιρείας για επενδύσεις στην περιοχή. Σε στενή συνεργασία με τους agencies leaders σε όλη την EMEA, η Stevenson θα επικεντρωθεί στη βιώσιμη, συνεργατική ανάπτυξη για τις εταιρείες IPG.
Ο Philippe Krakowsky δήλωσε σχετικά: «Η IPG έχει μια δυναμική κουλτούρα συνεργασίας που οδηγεί στην επιτυχία των πελατών σε μια πολύπλοκη και εξελισσόμενη αγορά. Η Jackie έχει ένα background σε άμεσες, ψηφιακές, δημιουργικές και εξειδικευμένες επικοινωνίες, με βαθιά εμπειρία. Είναι το ιδανικό άτομο για να μας βοηθήσει να προσφέρουμε λύσεις ‘ανοιχτής αρχιτεκτονικής’, όπου οι εταιρείες θα μας ενώνονται για να βοηθήσουν τα brands να επανατοποθετηθούν στον ψηφιακό κόσμο».
Αυτός είναι ο πρώτος executive διορισμός της IPG για την EMEA υπό τον CEO Philippe Krakowsky, αναδεικνύοντας τη δέσμευση της εταιρείας για επενδύσεις στην περιοχή. Σε στενή συνεργασία με τους agencies leaders σε όλη την EMEA, η Stevenson θα επικεντρωθεί στη βιώσιμη, συνεργατική ανάπτυξη για τις εταιρείες IPG.
Ο Philippe Krakowsky δήλωσε σχετικά: «Η IPG έχει μια δυναμική κουλτούρα συνεργασίας που οδηγεί στην επιτυχία των πελατών σε μια πολύπλοκη και εξελισσόμενη αγορά. Η Jackie έχει ένα background σε άμεσες, ψηφιακές, δημιουργικές και εξειδικευμένες επικοινωνίες, με βαθιά εμπειρία. Είναι το ιδανικό άτομο για να μας βοηθήσει να προσφέρουμε λύσεις ‘ανοιχτής αρχιτεκτονικής’, όπου οι εταιρείες θα μας ενώνονται για να βοηθήσουν τα brands να επανατοποθετηθούν στον ψηφιακό κόσμο».