To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα διεθνής brand καμπάνια από το Jameson

Νέα διεθνής brand καμπάνια από το Jameson

Το Ιρλανδέζικο Jameson ουίσκι λάνσαρε στις 15/02 νέα διεθνή brand καμπάνια με τηλεοπτικό σποτ όπου πρωταγωνιστεί η Ιρλανδή κωμικός Aisling Bea. Ο Global Marketing Director της Irish Distillers, ιδιοκτήτριας του Jameson, Brendan Buckley, ανέφερε σχετικά: «Εδώ και πολλά χρόνια δεν είχαμε λανσάρει μια masterbrand καμπάνια που να σχετίζεται με το κεντρικό franchise. Χρειαζότανε να υπενθυμίσουμε στους καταναλωτές τι αφορά το κεντρικό brand».
Η καμπάνια «Widen the circle», από την TBWA\Dublin, επικεντρώνεται στο μήνυμα του Jameson «better shared» και καλεί τους ανθρώπους να «μοιραστούν» στιγμές πραγματικής ανθρώπινης επικοινωνίας. «Δεν είναι μια καμπάνια η οποία δημιουργήθηκε για την περίοδο μετά την πανδημία, είναι κάτι που σκεφτόμαστε εδώ και χρόνια, απλά τώρα τυχαίνει να είναι πολύ επίκαιρη», τόνισε ο Buckley. Περιγράφοντας την εξέλιξη του brand, ο Buckley, αναφέρθηκε στην καμπάνια ως μια πιο φρέσκια έκφραση, που διατηρεί την ουσία του brand ότι είναι «ένα σοβαρό ουίσκι που δεν παίρνει τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά». Η συνεργασία με μια γυναίκα πρωταγωνίστρια, την δημοφιλή κωμικό, σηματοδοτεί την προσπάθεια του brand να επικοινωνήσει τον ανοιχτό της χαρακτήρα του και να καταρρίψει τα στερεότυπα ότι το ουίσκι είναι ποτό μόνο για άνδρες.