To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα εταιρική ταυτότητα για τη Mindshare

Νέα εταιρική ταυτότητα  για τη Mindshare
Η Mindshare μετονομάζει την εταιρική της ταυτότητα, με το διαχωρισμό των λέξεων "mind" και "share", που πιστεύει ότι θα αντιπροσωπεύει καλύτερα τo «επιταχυνόμενo» brand positioning.

Το καινούργιο επίσημο εταιρικό λογότυπο είναι με νέα γραμματοσειρά και νέα παλέτα χρωμάτων και είναι χωρισμένο στις δύο λέξεις: mind και share. Ανάμεσα στις δύο λέξεις υπάρχει χώρος για περιεχόμενο, εικόνες και video.

Το design agency, NB Studio, επιμελήθηκε την αλλαγή επωνυμίας της εταιρείας. Η Mindshare, που ανήκει στον όμιλο WPP, δήλωσε: «Το νέο λογότυπο έχει δημιουργηθεί για να τοποθετήσει τη Mindshare στο ''κέντρο της συνομιλίας'', αντί να είναι μια απλή ''σφραγίδα'' λογότυπου που βρίσκεται στο πίσω μέρος ή στο κάτω μέρος μιας επικοινωνίας απλώς για να δείξει από ποιον προέρχεται». Ο Chief Executive της Mindshare UK, Jem Lloyd-Williams, δήλωσε στο Campaign: «Το rebrand εκσυγχρονίζει την επωνυμία μας, μας κάνει να νιώθουμε πιο προσιτοί και ανθρώπινοι με τον τρόπο που συναντάμε τους καταναλωτές, τους πελάτες και, κυρίως, με τις εσωτερικές μας ομάδες».