To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα ευρωπαϊκή καμπάνια για τη Heineken Silver

Νέα ευρωπαϊκή καμπάνια  για τη Heineken Silver
Η Heineken λάνσαρει νέα ευρωπαϊκή καμπάνια για τη Heineken Silver, με σειρά διαφημίσεων με θέμα «Instagram vs Reality». «Βγάζοντας» τη νέα Heineken Silver από το metaverse, όπου «δημιουργήθηκε», στον πραγματικό κόσμο, η εταιρεία μέσω της καμπάνιας αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα της αληθινής ζωής έναντι του ψηφιακού κόσμου.
Κάθε σποτ διάρκειας 20’’ ξεκινά με μια εικόνα που θα έβλεπε κανείς στο Instagram -ένας άνδρας που κάνει καταδύσεις, μια γυναίκα σε μια πισίνα, ή σε ένα εντυπωσιακό bar- προτού αποκαλυφθεί ότι πρόκειται για ένα ψεύτικο σκηνικό και ότι απλά διασκεδάζουν με τους φίλους τους. Ο Global Heineken Brand Director, Bram Westenbrink, ανέφερε σχετικά: «Το να λανσάρουμε την πρώτη εικονική μπίρα ήταν μια ειρωνική προσέγγιση στα brands τροφίμων και ποτών που λανσάρονται στο metaverse. Σήμερα πάμε την καμπάνια στο επόμενο επίπεδο, μέσω ψηφιακού, τηλεοπτικού και OOΗ περιεχομένου στην Ευρώπη, σπάζοντας τα στερεότυπα στη διαφήμιση μπίρας».
TAGS: Heineken