To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα Global CΟΟ στην Εssencemediacom

Νέα Global CΟΟ στην Εssencemediacom
Η EssenceMediacom επέλεξε τη Frances Ralston-Good ως global chief operating officer. Διαδέχεται τον Josh Krichefski, ο οποίος έγινε διευθύνων σύμβουλος της Group M σε Βρετανία και EMEA τον Ιανουάριο.
Η Ralston-Good ήταν η πρώτη global chief transformation officer (CTO) της EssenceMediacom τον περασμένο Απρίλιο σε μια περίοδο μετασχηματισμού, όταν ο διευθύνων Nick Lawson αποκάλυψε την ηγετική σύνθεση της νεοδημιουργηθείσας εταιρείας, που προέκυψε από τη συγχώνευση των Εssence και Mediacom.
Η EssenceMediacom δήλωσε ότι ο ρόλος της Ralston-Good ως chief operating officer επεκτείνει τις αρμοδιότητές της ως CTO. Η Ralston-Good θα είναι υπεύθυνη για τις παγκόσμιες λειτουργίες του οργανισμού και τη senior ηγεσία σε όλη την παγκόσμια βάση πελατών της EssenceMediacom. Eπίσης, θα συνεχίσει να είναι senior media strategy lead για την OpenX της WPP, το bespoke agency που δημιουργήθηκε για την Coca-Cola.
«Η Frances φέρνει τεράστια γνώση στο ρόλο, συμπεριλαμβανομένης της βαθιάς κατανόησης των αναγκών των πελατών, έχοντας συνεργαστεί με πολλούς από τους σημαντικότερους διαφημιζόμενους συνεργάτες μας τα τελευταία χρόνια», δήλωσε ο Nick Lawson.
Η Ralston-Good εντάχθηκε στη Mediacom ως global account lead για την Procter & Gamble το 2019. Προηγουμένως εργάστηκε ως διευθύνουσα σύμβουλος της Hearts & Science στη Βρετανία και κατείχε senior ρόλους στρατηγικής και καινοτομίας στην Omnicom Media Group και στην PHD. Η EssenceMediacom αποτελεί το μεγαλύτερο media agency του WPP Group και υπολογίζεται πως χειρίζεται λογαριασμούς ύψους 25 δισ. δολαρίων (billings).