To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα παγκόσμια καμπάνια για τη Heineken 0.0

Νέα παγκόσμια καμπάνια  για τη Heineken 0.0
Η Heineken 0.0 λανσάρει νέα παγκόσμια καμπάνια για να αξιοποιήσει τον γνωστό ως "Dry January" Ιανουάριο και την αναπτυσσόμενη αγορά των μη αλκοολούχων ποτών στα κοινωνικά events. Το πρόσφατο τηλεοπτικό σποτ έχει ως στόχο να αποδείξει ότι η μπίρα χωρίς αλκοόλ Heineken 0.0 δίνει σε όλους την ευκαιρία να απολαύσουν στιγμές μαζί, είτε με αλκοόλ είτε χωρίς.
Η καμπάνια με τίτλο "Cheers with no alcohol. Now you can" δείχνει κοινωνικές στιγμές ποτού μέσα στην ιστορία, από την εποχή των Βίκινγκ και τη δεκαετία του 1920 της Νέας Υόρκης, μέχρι τα παρασκήνια μιας ροκ συναυλίας και μιας επαγγελματικής συνάντησης. Κάθε περίσταση δείχνει ένα άτομο που δεν πίνει αλκοόλ να αποκλείεται από τη στιγμή της «ευθυμίας», προτού μια νέα σκηνή εισαγάγει τη Heineken 0.0 ως εναλλακτική κατά τη διάρκεια των συγκεκριμένων κοινωνικών περιστάσεων.
Ο Global Brand Director της Heineken, Bram Westenbrink, δηλώνει: «Με τόσους πολλούς από εμάς να αναζητούμε εναλλακτικές λύσεις για το αλκοόλ σε κοινωνικές και βραδινές περιστάσεις - ειδικά σε περιόδους όπως ο "Dry January" όπως συνηθίζεται σε πολλές περιοχές, η επιλογή της μη αλκοολικής μπίρας έχει εκτοξευτεί τα τελευταία πέντε χρόνια». Η καμπάνια της Heineken περιλαμβάνει ταινίες των 74, 30 και 15 δευτερολέπτων, μαζί με social στοιχεία, ψηφιακά banner, out of home, below the line, που δημιουργήθηκαν από την Publicis Italy και την εταιρεία παραγωγής Hobby Film. Η καμπάνια «τρέχει» παγκοσμίως το 2022 σε χώρες όπως η Αυστρία, η Βραζιλία, ο Καναδάς, η Κροατία, η Ιταλία, η Πολωνία, η Ισπανία και οι ΗΠΑ.