To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα παγκόσμια καμπάνια από τη Heineken

Νέα παγκόσμια καμπάνια από τη Heineken
Η νέα παγκόσμια καμπάνια που λανσάρει η Heineken, ενθαρρύνει τους άντρες να επεκτείνουν τους ορίζοντές τους, μέσω απεικόνισης του οικείου αστικού τους περιβάλλοντος σαν ένα κινηματογραφικό playground.

Η καμπάνια που φέρει τίτλο "Trailblazers", φέρει τη δημιουργική υπογραφή της Publicis Milan και σηματοδοτεί την τέταρτη χρονιά λειτουργίας της πλατφόρμας "Cities".

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο global brand communication director της Heineken, Anuraag Trikha, η πλατφόρμα έχει να κάνει με την αναγνώριση τοπικών περιοχών σαν "του τέλειου τρόπου σύνδεσης ενός παγκόσμιου σημείου ενδιαφέροντος με τις τοπικές ανάγκες". Αναφορικά με το νεανικό κοινό-στόχο του brand, ο Trikha συμπλήρωσε πως "οι πόλεις αποτελούν την παιδική χαρά τους".

Το νέο σποτ κυκλοφορεί μέσα στον Απρίλιο σε Καναδά και Φιλιππίνες, ενώ στη συνέχεια θα "τρέξει" σε άλλες αγορές, όπως η Ρωσία, η Νότια Αφρική, η Σουηδία, η Τζαμάικα και το Βιετνάμ. Η διαφήμιση παρουσιάζει μια παρέα φίλων να ετοιμάζονται να βγουν το βράδυ κι αντί να βρεθούν σε κάποιο συνηθισμένο προορισμό, να δοκιμάζουν κάτι νέο. Έτσι εισέρχονται σε ένα σύννεφο καπνού και ξαφνικά εμφανίζονται σε μια ρωμαϊκή αρένα.

Για την ώρα, δεν υπάρχει προγραμματισμός λανσαρίσματος σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες και σε λοιπές αγορές της Δυτικής Ευρώπης.  
TAGS: Heineken