To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα παγκόσμια καμπάνια για την Peroni Nastro Azzurro

Νέα παγκόσμια καμπάνια  για την Peroni Nastro Azzurro
Η ιταλική μπίρα Peroni Nastro Azzurro λανσάρει παγκόσμια καμπάνια για την προώθηση του προϊόντος χωρίς αλκοόλ, Peroni Nastro Azzurro 0,0%. Η καμπάνια θα «τρέξει» σε τηλεόραση, video-on-demand, social, out-of-home και below-the-line περιβάλλον. Θα ξεκινήσει από τη Ρουμανία και θα κυκλοφορήσει στη Βρετανία στις 14 Απριλίου.
Η «Back to zero» καμπάνια δημιουργήθηκε από την Trouble Maker και την Unbound Creative, με το media planning and buying να χειρίζεται η Wavemaker. Η διαφήμιση, που δημιουργήθηκε από τους Elspeth Lynn, Paul Hogarth και Matt Roach, αποτελεί μέρος της πλατφόρμας «Live every moment» του brand και παρουσιάζει πώς οι καταναλωτές μπορούν να απολαύσουν όλες τις στιγμές της ζωής χωρίς τη βοήθεια αλκοόλ.
Το σποτ σκηνοθετήθηκε από τον Greg Ohrel και γυρίστηκε στην ιταλική παραλιακή πόλη Ortigia στη Σικελία, με υποβρύχια πλάνα που τραβήχτηκαν στη βαθύτερη ιαματική πισίνα του κόσμου, που βρίσκεται στην Padua.
Η αφήγηση ακολουθεί ένα ζευγάρι και την ιστορία του πώς γνωρίστηκαν, με εικονογραφικά στιγμιότυπα της Ιταλίας και του πολιτισμού της, από το ταξίδι με βέσπες μέχρι το ποτό της μπίρας χωρίς αλκοόλ σε ένα μπαρ. Η Peroni Nastro Azzurro 0,0% θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως σε 28 αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Βρετανίας, της Αυστραλίας, του Καναδά, του Χονγκ Κονγκ, της Νέας Ζηλανδίας, της Νότιας Κορέας και της Τουρκίας.