Νέα παγκόσμια καμπάνια λανσάρει η Deliveroo

Η Deliveroo «ενώνει τον κόσμο» πίσω από την κοινή αγάπη για τα
takeaways μέσω της νέας παγκόσμιας καμπάνιας, η οποία «γιορτάζει»
την εμπειρία του γρήγορου φαγητού. Η καμπάνια εστιάζει στη διαφορετική κουζίνα, με συμπεριφορές και πρακτικές που συναντώνται και
στις 11 αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η Deliveroo.
Σε εξέλιξη της «Food. We get it» πρότασης του brand που λάνσαρε η Pablo London πέρυσι, το «How do you Deliveroo» στρέφει φέτος τα φώτα στους πεινασμένους πελάτες της εταιρείας διανομής, αναλύοντας την εμπειρία από την παραγγελία μέχρι το τελικό σερβίρισμα. Θέτοντας συνηθισμένα ερωτήματα, όπως το αν θα παραγγείλουμε πίτσα ή κάρι, η καμπάνια επιδιώκει να ξεπεράσει τα πολιτιστικά εμπόδια, δείχνοντας ότι η γλώσσα του φαγητού είναι κοινή για όλους μας.
Η Vice-President του Marketing της Deliveroo, Tina Koehler, δήλωσε σχετικά: «Γνωρίζουμε ότι το τι τρώμε είναι σημαντικό, αλλά το πώς το τρώμε είναι αυτό που το κάνει πιο προσωπικό. Αυτό είναι το επίκεντρο της νέας μας παγκόσμιας καμπάνιας». Η καμπάνια, η οποία είναι δημιουργία της Pablo, περιλαμβάνει video on-demand (VOD), out-of-home (OOH), ραδιόφωνο, ψηφιακά κανάλια και PR δραστηριότητα.
Σε εξέλιξη της «Food. We get it» πρότασης του brand που λάνσαρε η Pablo London πέρυσι, το «How do you Deliveroo» στρέφει φέτος τα φώτα στους πεινασμένους πελάτες της εταιρείας διανομής, αναλύοντας την εμπειρία από την παραγγελία μέχρι το τελικό σερβίρισμα. Θέτοντας συνηθισμένα ερωτήματα, όπως το αν θα παραγγείλουμε πίτσα ή κάρι, η καμπάνια επιδιώκει να ξεπεράσει τα πολιτιστικά εμπόδια, δείχνοντας ότι η γλώσσα του φαγητού είναι κοινή για όλους μας.
Η Vice-President του Marketing της Deliveroo, Tina Koehler, δήλωσε σχετικά: «Γνωρίζουμε ότι το τι τρώμε είναι σημαντικό, αλλά το πώς το τρώμε είναι αυτό που το κάνει πιο προσωπικό. Αυτό είναι το επίκεντρο της νέας μας παγκόσμιας καμπάνιας». Η καμπάνια, η οποία είναι δημιουργία της Pablo, περιλαμβάνει video on-demand (VOD), out-of-home (OOH), ραδιόφωνο, ψηφιακά κανάλια και PR δραστηριότητα.