Νέα ψηφιακή διαφημιστική πλατφόρμα από την American Express

Η American Express παρουσίασε το «Amex Ads», μια ψηφιακή διαφημιστική πλατφόρμα σχεδιασμένη από την ίδια τη χρηματοπιστωτική εταιρεία,
με στόχο να συνδέσει τα brands με τα περισσότερα από 34 εκατομμύρια κατόχους καταναλωτικών καρτών στις ΗΠΑ, αξιοποιώντας τα πρώτα δεδομένα
της εταιρείας και εξελιγμένα εργαλεία μέτρησης.
Η τεχνολογική πλατφόρμα της εταιρείας, η οποία θα υποστηρίζει παγκόσμιες πληρωμές και brands στον τομέα του lifestyle, θα επιτρέψει στην American Express να προβάλλει στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα σε καταναλωτές ενώ τα εργαλεία μέτρησης θα συνδέουν την έκθεση στις διαφημίσεις με πωλήσεις τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός αυτού.
Στο πιλοτικό στάδιο που πραγματοποιήθηκε, η American Express συνεργάστηκε με τις Marriott Bonvoy, Macy’s και Tumi για την ανάπτυξη καμπανιών που προσέγγισαν στοχευμένα κατόχους καρτών με σχετικές διαφημίσεις την ώρα που αυτοί έκλειναν ταξίδια μέσω του AmexTravel.com.
Το Amex Ads προσφέρει μια συνεχώς αναπτυσσόμενη σουίτα ψηφιακών διαφημιστικών μορφών, υποστηριζόμενη από εξελιγμένα εργαλεία μέτρησης και πληροφορίες που προκύπτουν από τα εκτεταμένα πρώτα δεδομένα της American Express, τα οποία αντλούνται από μια σφαιρική εικόνα των δαπανών των κατόχων καρτών, τόσο online όσο και offline.
Η τεχνολογική πλατφόρμα της εταιρείας, η οποία θα υποστηρίζει παγκόσμιες πληρωμές και brands στον τομέα του lifestyle, θα επιτρέψει στην American Express να προβάλλει στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα σε καταναλωτές ενώ τα εργαλεία μέτρησης θα συνδέουν την έκθεση στις διαφημίσεις με πωλήσεις τόσο στο διαδίκτυο όσο και εκτός αυτού.
Στο πιλοτικό στάδιο που πραγματοποιήθηκε, η American Express συνεργάστηκε με τις Marriott Bonvoy, Macy’s και Tumi για την ανάπτυξη καμπανιών που προσέγγισαν στοχευμένα κατόχους καρτών με σχετικές διαφημίσεις την ώρα που αυτοί έκλειναν ταξίδια μέσω του AmexTravel.com.
Το Amex Ads προσφέρει μια συνεχώς αναπτυσσόμενη σουίτα ψηφιακών διαφημιστικών μορφών, υποστηριζόμενη από εξελιγμένα εργαλεία μέτρησης και πληροφορίες που προκύπτουν από τα εκτεταμένα πρώτα δεδομένα της American Express, τα οποία αντλούνται από μια σφαιρική εικόνα των δαπανών των κατόχων καρτών, τόσο online όσο και offline.