Νέα συνεργασία WPP με Instacart

Η WPP και η Instacart, η κορυφαία
διαδικτυακή πλατφόρμα παντοπωλείων στη Βόρεια Αμερική, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία που
προσφέρει διαφημιστικές λύσεις και
εργαλεία μέτρησης για τα brands.
Η πρώτη στο είδος της συνεργασία θα δίνει στη WPP
και στους πελάτες της
έγκαιρα πληροφορίες σχετικά με τις προσφορές προϊόντων
και την πρόσβαση σε
νέα εργαλεία και δυνατότητες στην
πλατφόρμα. Με το μεγαλύτερο
αποτύπωμα στην κατηγορία CPG
παγκοσμίως, η WPP αναγνώρισε τη
σημασία της δημιουργίας προηγμένων δυνατοτήτων λιανικής και εμπορίου από νωρίς. Η συνεργασία με την
Instacart Ads, η οποία προσφέρει
μια ισχυρή σουίτα διαφημιστικών
προϊόντων, αντανακλά τη δέσμευση της WPP να ηγηθεί της αγοράς
παρέχοντας προηγμένες εμπορικές
λύσεις που επιτρέπουν στα brands
να ευδοκιμούν σε διαδικτυακά περιβάλλοντα.
Ως ο αρχικός συνεργάτης των Analytics API, η WPP θα αποκτήσει πρόσβαση σε ένα προσαρμοσμένο εργαλείο ανάλυσης API και ενσωμάτωσης δεδομένων που θα επιτρέπει στα agencies της WPP να αναπτύσσουν μοναδικές πληροφορίες για τους πελάτες. Η συνεργασία θα περιλαμβάνει, επίσης, προσαρμοσμένα ευρετήρια μέτρησης και διαχείρισης καμπανιών, για να διασφαλίσει ότι οι πελάτες μπορούν να βελτιστοποιήσουν τις δαπάνες τους και τη βιώσιμη ανάπτυξη στην πλατφόρμα.
Ως ο αρχικός συνεργάτης των Analytics API, η WPP θα αποκτήσει πρόσβαση σε ένα προσαρμοσμένο εργαλείο ανάλυσης API και ενσωμάτωσης δεδομένων που θα επιτρέπει στα agencies της WPP να αναπτύσσουν μοναδικές πληροφορίες για τους πελάτες. Η συνεργασία θα περιλαμβάνει, επίσης, προσαρμοσμένα ευρετήρια μέτρησης και διαχείρισης καμπανιών, για να διασφαλίσει ότι οι πελάτες μπορούν να βελτιστοποιήσουν τις δαπάνες τους και τη βιώσιμη ανάπτυξη στην πλατφόρμα.