To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέοι Agency Partners για την General Motors

Νέοι Agency Partners  για την General Motors
Η General Motors αλλάζει το agency roster ως μια προσπάθεια ανάπτυξης του δημιουργικού της. «Η GM χτίζει ένα σύγχρονο παγκόσμιο μοντέλο μάρκετινγκ, για να διασφαλίσει ότι οι πελάτες επιλέγουν τα οχήματά της σήμερα και στο μέλλον», αναφέρει η Molly Peck, παγκόσμια γενική διευθύντρια μετασχηματισμού της GΜ.
Το μοντέλο περιλαμβάνει ένα συνδυασμό υφιστάμενων και νέων agencies, μια νέα σχέση με εταιρείες «σχεδιασμένες για να προσφέρουν φρέσκο και πρωτοποριακό δημιουργικό», συμπεριλαμβανομένων των Anomaly, Mother, Preacher και 72andSunny, δήλωσε η εταιρεία στο Marketing Daily. Τα agencies θα υποστηρίζονται από τη MediaMonks, «που θα φέρει μια σύγχρονη προσέγγιση για την αποτελεσματική ανάπτυξη περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο».
Στα υπάρχοντα agencies θα ενταχθούν η Omnicom Precision Marketing Group, η οποία θα λειτουργεί για το CRM, και η Dentsu, η οποία θα παραμείνει η βασική multimedia εταιρεία. Για τη Chevrolet έχει αναλάβει η Interpublic's Commonwealth/McCann, ενώ η Leo Burnett χειρίζεται δημιουργικά για τις Buick, GMC και Cadillac. Και οι δύο εταιρείες παραμένουν στο roster της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αυτές οι αλλαγές ολοκληρώνουν την αναθεώρηση που ξεκίνησε τον Ιανουάριο υπό τον Global Senior VP και Chief Marketing Officer Norm de Greve.
Η GM συνεργάστηκε με την SnapPoint στη διαδικασία. Τον περασμένο μήνα, η GM επέλεξε την Stream ως συνεργάτη ψηφιακής διαφήμισης και SEO στο Πρόγραμμα Ψηφιακών Λύσεων Αντιπροσώπων της GM.