To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέος global chief creative officer στη Grey Worldwide

Νέος global chief creative officer στη Grey Worldwide
Η Grey Worldwide ανακοίνωσε πως προχώρησε στην πρόσληψη ενός νέου global chief creative officer.

Τον συγκεκριμένο ρόλο αναλαμβάνει ο John Patroulis, που μέχρι πρότινος αποτελούσε creative chairman στην BBH New York, ενώ διαθέτει εμπειρία μεγαλύτερη των 20 χρόνων σε εταιρικό επίπεδο. Ο Patroulis, ο οποίος θα εγκατασταθεί στο Μανχάταν, καλείται να αντικαταστήσει τον Tor Myhren που έφυγε από το δίκτυο του WPP τον Δεκέμβριο του 2015 για να ηγηθεί των marketing communications της Apple.

"Διαθέτει τον ιδανικό συνδυασμό δημιουργικής αξίας και σταθερής επιχειρηματικής σκέψης. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε μαζί του για να διασφαλίσουμε πως η Grey παραμένει κορυφαίος παίκτης στον χώρο" ανέφερε μεταξύ άλλων ο global president της Grey, Michael Houston.

"Θαύμαζα τη δέσμευση της Grey στη δημιουργικότητα και είμαι ενθουσιασμένος που θα έχω τη δυνατότητα να τη βοηθήσω να εξελιχθεί περισσότερο" σχολίασε ο Patroulis, που θα έχει προϊστάμενο τον Houston και άμεση συνεργάτιδα τη CEO της Grey Νέας Υόρκης, Debby Reiner.

Στο παρελθόν, ο Patroulis εργάστηκε στην TBWA κι έπαιξε σημαντικό ρόλο στη δημιουργία της καμπάνιας "Impossible is Nothing" της Adidas για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004. Το 2011 έγινε chief creative officer στη BBH New York, πριν προαχθεί σε chairman της ίδιας εταιρείας. Από τη BBH επιβεβαιώθηκε η έναρξη αναζήτησης για νέο creative επικεφαλής.   
TAGS: Grey