To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέος head of digital analytics στη Mediacom

Νέος head of digital analytics στη Mediacom

Καθήκον του Deitmer θα είναι η υποστήριξη των περιφερειακών και τοπικών πελατών της εταιρείας, στην επιλογή, την καθιέρωση και τη βελτίωση Website-Analytics λύσεων, ενώ θα επιβλέπει την ενσωμάτωσή τους σε ολιστικές εκθέσεις.
Παράλληλα, ο νέος Head of Digital Analytics EMEA της Mediacom θα υποστηρίξει τον Oliver Gertz, Managing Director EMEA της MediaCom Interaction και θα συνεργαστεί, μεταξύ άλλων, τόσο με την κεντρική ομάδα, όσο και με τις τοπικές ομάδες της εταιρείας, ώστε να αναπτύξει τις ειδικότητες που σχετίζονται με τα Digital Analytics.
Πριν από τη Mediacom, ο Deitmer εργάστηκε για δυο χρόνια ως Head of Site Analytics Europe στην Expedia, ενώ πρόσφατα «ξόδεψε» ένα χρόνο στη συμβουλευτική τεχνολογική εταιρεία SapientNitro.
«Είμαι ενθουσιασμένος που εντάχθηκα στη Mediacom και σκοπεύω να ενσωματώσω τα Marketing και Website Analytics, προκειμένου να δημιουργήσω περισσότερες ενεργές ιδέες για τους πελάτες μας» ήταν το σχόλιο του Deitmer.