Νespresso: Στη Leo το creative παγκοσμίως

Η Nespresso ανέθεσε στο νεοσύστατο agency Leo της Publicis τη
διαχείριση του παγκόσμιου δημιουργικού λογαριασμού της, μετά
την ολοκλήρωση σχετικού spec.
Σύμφωνα με το
Campaign, η Leo
κέρδισε το λογαριασμό έναντι της McCann
WorldGroup, που
κατείχε ήδη το
creative και δύο
άλλων agencies.
Η McCann WorldGroup συνεργαζόταν με τo brand της Nestlé τις
τελευταίες δύο δεκαετίες από το
γραφείο της στο Παρίσι. Η μητρική της, IPG, θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τη Nespresso μέσω
των MRM, UM, FutureBrand και
Weber Shandwick.
Σχετικά με την απόφαση της Nespresso να επιλέξει τη Leo, εκπρόσωπος της McCann Worldgroup δήλωσε: «Είμαστε απίστευτα περήφανοι που συνεργαστήκαμε με αυτήν την εμβληματική μάρκα, για να τη μετατρέψουμε σε παγκόσμιο φαινόμενο!». Στις αρχές του έτους η Publicis Groupe συγχώνευσε δύο από τα βασικά δημιουργικά της δίκτυα, τη Leo Burnett και την Publicis Worldwide, σε ένα ενιαίο δίκτυο με την ονομασία «Leo».
Σχετικά με την απόφαση της Nespresso να επιλέξει τη Leo, εκπρόσωπος της McCann Worldgroup δήλωσε: «Είμαστε απίστευτα περήφανοι που συνεργαστήκαμε με αυτήν την εμβληματική μάρκα, για να τη μετατρέψουμε σε παγκόσμιο φαινόμενο!». Στις αρχές του έτους η Publicis Groupe συγχώνευσε δύο από τα βασικά δημιουργικά της δίκτυα, τη Leo Burnett και την Publicis Worldwide, σε ένα ενιαίο δίκτυο με την ονομασία «Leo».