To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νespresso: Στη Leo το creative παγκοσμίως

Νespresso: Στη Leo το creative παγκοσμίως
Η Nespresso ανέθεσε στο νεοσύστατο agency Leo της Publicis τη διαχείριση του παγκόσμιου δημιουργικού λογαριασμού της, μετά την ολοκλήρωση σχετικού spec. Σύμφωνα με το Campaign, η Leo κέρδισε το λογαριασμό έναντι της McCann WorldGroup, που κατείχε ήδη το creative και δύο άλλων agencies. Η McCann WorldGroup συνεργαζόταν με τo brand της Nestlé τις τελευταίες δύο δεκαετίες από το γραφείο της στο Παρίσι. Η μητρική της, IPG, θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τη Nespresso μέσω των MRM, UM, FutureBrand και Weber Shandwick.

Σχετικά με την απόφαση της Nespresso να επιλέξει τη Leo, εκπρόσωπος της McCann Worldgroup δήλωσε: «Είμαστε απίστευτα περήφανοι που συνεργαστήκαμε με αυτήν την εμβληματική μάρκα, για να τη μετατρέψουμε σε παγκόσμιο φαινόμενο!». Στις αρχές του έτους η Publicis Groupe συγχώνευσε δύο από τα βασικά δημιουργικά της δίκτυα, τη Leo Burnett και την Publicis Worldwide, σε ένα ενιαίο δίκτυο με την ονομασία «Leo».
TAGS: Nespresso