To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nestlé: Πανευρωπαϊκό media agency review

Nestlé: Πανευρωπαϊκό media agency review
Η Nestlé έχει ξεκινήσει αναθεώρηση των συνεργασιών της με media agency σε όλη την Ευρώπη. Η εταιρεία δήλωσε ότι επανεξετάζει το μοντέλο που ακολουθεί παρά τα reviews, που ολοκληρώθηκαν πρόσφατα στη Μεγάλη Βρετανία (2021- παρέμεινε στην Zenith) και τη Γερμανία (Σεπτέμβριος 2022-μετακίνηση στην MediaCom).
Η Nestlé συνεργάζεται με διάφορα media agencies από τις WPP, Publicis Groupe, Interpublic Group (IPG) και Dentsu σε όλη την ήπειρο. Εκπρόσωπος της Nestlé δήλωσε πως στόχος της νέας διαδικασίας είναι να δημιουργηθεί μια «ενιαία και ολοκληρωμένη audience-first προσέγγιση όσον αφορά τα media communications σε όλες τις κατηγορίες και αγοράς και να παραδοθούν σημαντικά οφέλη σε επίπεδο αποτελεσματικότητας και αποδτικότητας».
Ακόμη τόνισε πως η Nestlé αναμένει η διαδικασία να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2023. Η εταιρεία τόνισε επίσης πως αναζητά τις «καλύτερες υπηρεσίες media agency, για να συνδεθεί ουσιαστικά με τους καταναλωτές σε ένα περιβάλλον που συνεχίζει να αλλάζει δραματικά».
Στην ετήσια έκθεσή της για το 2021, η Nestlé σημείωσε ότι θα αυξήσει την επένδυσή της στο ψηφιακό marketing κατά 50% και πως στοχεύει να διπλασιάσει το ποσοστό των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου έως το 2025.