To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nestle: Shortlist με 2 στο πανευρωπαϊκό media review

Nestle: Shortlist με 2 στο πανευρωπαϊκό media review
O όμιλος WPP και η Zenith του Publicis Groupe συμπεριλαμβάνονται, σύμφωνα με το Campaign, στην shortlist για τα τελικό στάδιο του πανευρωπαϊκού media review που «τρέχει» η Nestle. Συγκεκριμένα, η Zenith φαίνεται πως «μάχεται» για τον λογαριασμό με την Open Mind, μια ειδική πρόταση που έχουν διαμορφώσει για τον λογαριασμοί οι WPP και Group M.

To πανευρωπαϊκό review ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2022, με την Nestlé να δηλώνει πως προχωρά σε αναθεώρηση των συνεργασιών της με media agenciew σε όλη την Ευρώπη. Η εταιρεία δήλωσε ότι επανεξετάζει το μοντέλο που ακολουθεί παρά τα specs, που είχαν ολοκληρωθεί πρόσφατα στη Μεγάλη Βρετανία (2021- παρέμεινε στην Zenith) και τη Γερμανία (Σεπτέμβριος 2022-μετακίνηση στην MediaCom).

Η Nestlé συνεργάζεται με διάφορα media agencies από τις WPP, Publicis Groupe, Interpublic Group (IPG) και Dentsu σε όλη την ήπειρο. 

Εκπρόσωπος της δήλωσε πως στόχος της νέας διαδικασίας είναι να δημιουργηθεί μια «ενιαία και ολοκληρωμένη audience-first προσέγγιση όσον αφορά τα media communications σε όλες τις κατηγορίες και αγορές και να παραδοθούν σημαντικά οφέλη σε επίπεδο αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας».

Ακόμη τόνισε πως η Nestlé αναμένει η διαδικασία να έχ ει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2023. Η εταιρεία τόνισε επίσης πως αναζητά τις «καλύτερες υπηρεσίες media agency, για να συνδεθεί ουσιαστικά με τους καταναλωτές σε ένα περιβάλλον που συνεχίζει να αλλάζει δραματικά».