Netflix: Άλμα 16% για τα έσοδα στο β΄ τρίμηνο

Θετικό αποδείχθηκε το β΄ τρίμηνο για τη Netflix, που ανακοίνωσε τα οικονομικά της μεγέθη μετά το «καμπανάκι» της Wall Street, όπου η μετοχή της
ολοκλήρωσε τη συνεδρίαση με άνοδο 1,91% στα 1.274 δολάρια.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών για τον τζίρο και τα κέρδη της, καθώς ανακοίνωσε κέρδη 3,1 δισ. δολαρίων ή 7,19 δολάρια κέρδη ανά μετοχή από 2,1 δισ. δολάρια ή 4,88 δολ/μτχ το 2024 και έναντι πρόβλεψης για 7,08 δολ/μτχ. Τα έσοδά της παρουσιάστηκαν αυξημένα κατά 16% από το β΄ τρίμηνο του 2024 στα 11,08 δισ. δολάρια έναντι πρόβλεψης για 11,07 δισ. δολάρια. Παράλληλα, αναθεώρησε ανοδικά το guidance για τα έσοδά της για το σύνολο του έτους, αναμένοντας τζίρο μεταξύ 44,8 δισ. δολαρίων και 45,2 δισ. δολαρίων, από το προηγούμενο εύρος των 43,5 δισ. δολαρίων έως 44,5 δισ. δολαρίων.
Η αναβάθμιση για το forecast της Netflix αντικατοπτρίζει την αποδυνάμωση του δολαρίου σε σύγκριση με άλλα νομίσματα καθώς περισσότερα από τα 2/3 των πελατών της ζουν εκτός ΗΠΑ, σε συνδυασμό με την «υγιή» άνοδο των συνδρομητών και τις αυξήσεις των εσόδων από διαφημίσεις και τις υψηλότερες τιμές για τα πακέτα της. Το δεύτερο τρίμηνο είναι παραδοσιακά δύσκολο για τη Netflix, που ιστορικά προσθέτει περισσότερους πελάτες στην αρχή και στο τέλος του έτους.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών για τον τζίρο και τα κέρδη της, καθώς ανακοίνωσε κέρδη 3,1 δισ. δολαρίων ή 7,19 δολάρια κέρδη ανά μετοχή από 2,1 δισ. δολάρια ή 4,88 δολ/μτχ το 2024 και έναντι πρόβλεψης για 7,08 δολ/μτχ. Τα έσοδά της παρουσιάστηκαν αυξημένα κατά 16% από το β΄ τρίμηνο του 2024 στα 11,08 δισ. δολάρια έναντι πρόβλεψης για 11,07 δισ. δολάρια. Παράλληλα, αναθεώρησε ανοδικά το guidance για τα έσοδά της για το σύνολο του έτους, αναμένοντας τζίρο μεταξύ 44,8 δισ. δολαρίων και 45,2 δισ. δολαρίων, από το προηγούμενο εύρος των 43,5 δισ. δολαρίων έως 44,5 δισ. δολαρίων.
Η αναβάθμιση για το forecast της Netflix αντικατοπτρίζει την αποδυνάμωση του δολαρίου σε σύγκριση με άλλα νομίσματα καθώς περισσότερα από τα 2/3 των πελατών της ζουν εκτός ΗΠΑ, σε συνδυασμό με την «υγιή» άνοδο των συνδρομητών και τις αυξήσεις των εσόδων από διαφημίσεις και τις υψηλότερες τιμές για τα πακέτα της. Το δεύτερο τρίμηνο είναι παραδοσιακά δύσκολο για τη Netflix, που ιστορικά προσθέτει περισσότερους πελάτες στην αρχή και στο τέλος του έτους.