Netflix: Αναζητά νέα deals με studios

Το Netflix προσπαθεί να τροποποιήσει τις συμφωνίες συνεργασίας με
μεγάλα studios, για να επιτρέψει την εμφάνιση εκπομπών στη νέα του
υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, αναφέρει η Wall Street
Journal.
Επικαλούμενη πηγές με γνώση του θέματος η WSJ υποστηρίζει ότι το Netflix βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Warner Bros και τη Sony. Η πρόθεση είναι να επαναδιαπραγματευτεί τις υπάρχουσες συμφωνίες για να επιτραπεί η εμφάνιση διαφημίσεων σε δημοφιλείς εκπομπές. Το Netflix αναζητά επίσης κάποιον κατάλληλο για να ηγηθεί της νέας κίνησης, με τον αντιπρόεδρο πωλήσεων της Snap, Peter Naylor, και τον επικεφαλής ανάπτυξης της Comcast, Pooja Midha, σύμφωνα με πληροφορίες, να βρίσκονται ήδη στη λίστα των πιθανών υποψηφίων.
Τον περασμένο μήνα ο Ted Sarandos επιβεβαίωσε ότι η νέα υπηρεσία που θα υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα λανσαριστεί πριν από το τέλος του έτους. Το Netflix άρχισε για πρώτη φορά να κάνει σχέδια για μια νέα υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, αφού ανακοίνωσε ότι είχε χάσει 200.000 συνδρομητές κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, με τις προσδοκίες να δείχνουν ότι το Netflix θα χάσει άλλα 2 εκατομμύρια πελάτες το δεύτερο τρίμηνο.
Επικαλούμενη πηγές με γνώση του θέματος η WSJ υποστηρίζει ότι το Netflix βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Warner Bros και τη Sony. Η πρόθεση είναι να επαναδιαπραγματευτεί τις υπάρχουσες συμφωνίες για να επιτραπεί η εμφάνιση διαφημίσεων σε δημοφιλείς εκπομπές. Το Netflix αναζητά επίσης κάποιον κατάλληλο για να ηγηθεί της νέας κίνησης, με τον αντιπρόεδρο πωλήσεων της Snap, Peter Naylor, και τον επικεφαλής ανάπτυξης της Comcast, Pooja Midha, σύμφωνα με πληροφορίες, να βρίσκονται ήδη στη λίστα των πιθανών υποψηφίων.
Τον περασμένο μήνα ο Ted Sarandos επιβεβαίωσε ότι η νέα υπηρεσία που θα υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα λανσαριστεί πριν από το τέλος του έτους. Το Netflix άρχισε για πρώτη φορά να κάνει σχέδια για μια νέα υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, αφού ανακοίνωσε ότι είχε χάσει 200.000 συνδρομητές κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, με τις προσδοκίες να δείχνουν ότι το Netflix θα χάσει άλλα 2 εκατομμύρια πελάτες το δεύτερο τρίμηνο.