Netflix: Αποχωρεί η Ad Chief Jeremi Gorman
Το Netflix προχωρά σε αλλαγές στη
C-Suite του, διορίζοντας νέα στελέχη, τα οποία θα επιβλέπουν τη
διαφημιστική του δραστηριότητα,
καθώς και τα τμήματα τεχνολογίας
και προϊόντων. Η Jeremi Gorman
θα αποχωρήσει από επικεφαλής
Πωλήσεων Διαφημίσεων, μετά
από περίπου
ένα χρόνο που
ηγείται της διαφημιστικής
επιχείρησης. Η
Amy Reinhard,
επταετής βετεράνος της εταιρείας, θα γίνει
πρόεδρος της διαφήμισης.
«Στα σχεδόν επτά χρόνια της στο Netflix, η Amy έχει αποδειχθεί εξαιρετικά ισχυρή ηγέτιδα, με βαθιά κατανόηση της επιχείρησης ψυχαγωγίας και των προτιμήσεων των καταναλωτών, καθώς και με την ικανότητα να οικοδομεί μόνιμες συνεργασίες σε ολόκληρο τον κλάδο», δήλωσε ο co-CEO του Netflix, Greg Peters, ο οποίος συνέχισε: «Θέλω να ευχαριστήσω την Jeremi για τη δημιουργία της διαφημιστικής μας επιχείρησης από την αρχή. Σε μόλις ένα χρόνο, έχτισε τα θεμέλια που χρειαζόμαστε για να πετύχουμε, προσελκύοντας brands παγκόσμιας κλάσης».
Η Gorman, η οποία εντάχθηκε στο Netflix αφού εργάστηκε σε senior διαφημιστικούς ρόλους σε Snapchat και Amazon, δήλωσε ότι «προχωρά για να χτίσει ξανά». Επιπλέον, το Netflix προώθησε δύο στελέχη για να ηγηθούν των ομάδων προϊόντων και τεχνολογίας. Η Eunice Kim, η οποία ήταν επικεφαλής της ομάδας καινοτομίας καταναλωτικών προϊόντων του Netflix, προήχθη σε Chief Product Officer και η Elizabeth Stone, η οποία ήταν επικεφαλής δεδομένων και γνώσεων για την εταιρεία, θα γίνει η επικεφαλής τεχνολογίας.
«Στα σχεδόν επτά χρόνια της στο Netflix, η Amy έχει αποδειχθεί εξαιρετικά ισχυρή ηγέτιδα, με βαθιά κατανόηση της επιχείρησης ψυχαγωγίας και των προτιμήσεων των καταναλωτών, καθώς και με την ικανότητα να οικοδομεί μόνιμες συνεργασίες σε ολόκληρο τον κλάδο», δήλωσε ο co-CEO του Netflix, Greg Peters, ο οποίος συνέχισε: «Θέλω να ευχαριστήσω την Jeremi για τη δημιουργία της διαφημιστικής μας επιχείρησης από την αρχή. Σε μόλις ένα χρόνο, έχτισε τα θεμέλια που χρειαζόμαστε για να πετύχουμε, προσελκύοντας brands παγκόσμιας κλάσης».
Η Gorman, η οποία εντάχθηκε στο Netflix αφού εργάστηκε σε senior διαφημιστικούς ρόλους σε Snapchat και Amazon, δήλωσε ότι «προχωρά για να χτίσει ξανά». Επιπλέον, το Netflix προώθησε δύο στελέχη για να ηγηθούν των ομάδων προϊόντων και τεχνολογίας. Η Eunice Kim, η οποία ήταν επικεφαλής της ομάδας καινοτομίας καταναλωτικών προϊόντων του Netflix, προήχθη σε Chief Product Officer και η Elizabeth Stone, η οποία ήταν επικεφαλής δεδομένων και γνώσεων για την εταιρεία, θα γίνει η επικεφαλής τεχνολογίας.