Netflix: Διπλάσιο το ad revenue το 2025

Καθώς οι διαπραγματεύσεις για την
τηλεόραση και το streaming πλησιάζουν σε ολοκλήρωση, η Netflix αναμένει ότι τα διαφημιστικά της έσοδα
το 2025 θα είναι περίπου διπλάσια
σε σχέση με το προηγούμενο έτος,
σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας.
Ο Brian Wieser, media αναλυτής της Madison & Wall, εκτιμά ότι τα έσοδα αυτά θα ανέλθουν σε περίπου 3 δισεκατομμύρια δολάρια - περίπου 7% των συνολικών εκτιμώμενων εσόδων της Netflix για φέτος, που προβλέπονται μεταξύ 43,5 και 44,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, με τα θετικά αλλά εν μέρει αναμενόμενα αποτελέσματα από τη διαφήμιση, άλλος αναλυτής δεν προβλέπει σημαντικές αλλαγές στον διαθέσιμο διαφημιστικό χώρο που η Netflix θα προσφέρει σε διαφημιζόμενους και brands.
«Δεν αναμένουμε να εξεταστεί αύξηση του διαφημιστικού χώρου τουλάχιστον μέχρι το 2027, όταν θα έχει αντιμετωπιστεί το θέμα του ποσοστού κάλυψης», δηλώνει ο Dan Salmon, αναλυτής της NewStreet Research, προσθέτοντας: «Εξακολουθούμε, επίσης, να διατηρούμε συντηρητικές εκτιμήσεις για την τιμολόγηση των διαφημίσεων της Netflix». Ο Salmon επισημαίνει ότι αυτό είναι σύμφωνο με τις ευρύτερες τάσεις τιμολόγησης διαφημίσεων στη συνδεδεμένη τηλεόραση (CTV). Ενώ η Netflix θα διατηρήσει τη διαθέσιμη ποσότητα διαφημίσεων, αναμένει ότι οι ανταγωνιστές στο streaming θα την αυξήσουν - περιλαμβανομένου του Amazon Prime Video με υψηλότερο διαφημιστικό χώρο.
Η Netflix αποκάλυψε ότι 95 δισεκατομμύρια ώρες περιεχομένου καταναλώθηκαν στο πρώτο μισό του έτους - αύξηση μόλις 1% σε σύγκριση με τις 94 δισεκατομμύρια ώρες στο πρώτο εξάμηνο του 2024. Οι ώρες θέασης τηλεοπτικών σειρών αυξήθηκαν κατά 4%, ενώ οι ώρες παρακολούθησης ταινιών μειώθηκαν για πρώτη φορά κατά 7%. Ο Wieser εκτιμά ότι αυτές οι 95 δισεκατομμύρια ώρες κόστισαν στην εταιρεία 7,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε αποσβέσεις.
Ο Brian Wieser, media αναλυτής της Madison & Wall, εκτιμά ότι τα έσοδα αυτά θα ανέλθουν σε περίπου 3 δισεκατομμύρια δολάρια - περίπου 7% των συνολικών εκτιμώμενων εσόδων της Netflix για φέτος, που προβλέπονται μεταξύ 43,5 και 44,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, με τα θετικά αλλά εν μέρει αναμενόμενα αποτελέσματα από τη διαφήμιση, άλλος αναλυτής δεν προβλέπει σημαντικές αλλαγές στον διαθέσιμο διαφημιστικό χώρο που η Netflix θα προσφέρει σε διαφημιζόμενους και brands.
«Δεν αναμένουμε να εξεταστεί αύξηση του διαφημιστικού χώρου τουλάχιστον μέχρι το 2027, όταν θα έχει αντιμετωπιστεί το θέμα του ποσοστού κάλυψης», δηλώνει ο Dan Salmon, αναλυτής της NewStreet Research, προσθέτοντας: «Εξακολουθούμε, επίσης, να διατηρούμε συντηρητικές εκτιμήσεις για την τιμολόγηση των διαφημίσεων της Netflix». Ο Salmon επισημαίνει ότι αυτό είναι σύμφωνο με τις ευρύτερες τάσεις τιμολόγησης διαφημίσεων στη συνδεδεμένη τηλεόραση (CTV). Ενώ η Netflix θα διατηρήσει τη διαθέσιμη ποσότητα διαφημίσεων, αναμένει ότι οι ανταγωνιστές στο streaming θα την αυξήσουν - περιλαμβανομένου του Amazon Prime Video με υψηλότερο διαφημιστικό χώρο.
Η Netflix αποκάλυψε ότι 95 δισεκατομμύρια ώρες περιεχομένου καταναλώθηκαν στο πρώτο μισό του έτους - αύξηση μόλις 1% σε σύγκριση με τις 94 δισεκατομμύρια ώρες στο πρώτο εξάμηνο του 2024. Οι ώρες θέασης τηλεοπτικών σειρών αυξήθηκαν κατά 4%, ενώ οι ώρες παρακολούθησης ταινιών μειώθηκαν για πρώτη φορά κατά 7%. Ο Wieser εκτιμά ότι αυτές οι 95 δισεκατομμύρια ώρες κόστισαν στην εταιρεία 7,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε αποσβέσεις.