Netflix: Επεκτείνει τη συνεργασία με Microsoft
Η Microsoft Advertising έχει επεκτείνει τη συνεργασία της με το Netflix
για την υποστήριξη διαφημίσεων συνδεδεμένης τηλεόρασης (CTV) στη
διαφημιστική της πλατφόρμα. Η αλλαγή δίνει στους διαφημιζόμενους
τη δυνατότητα να προσεγγίσουν θεατές του Netflix μέσω του δικτύου
Microsoft Advertising.
Η εταιρεία έχει διαθέσει το απόθεμά της σε διαφημιστές που «τρέχουν» CTV καμπάνιες στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και στον Καναδά, τη Βραζιλία, το Μεξικό, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και την Αυστραλία. Το Netflix είχε περίπου 269,6 εκατομμύρια αμειβόμενους συνδρομητές παγκοσμίως από το πρώτο τρίμηνο του 2024, από περίπου εννέα εκατομμύρια το προηγούμενο τρίμηνο, σύμφωνα με στοιχεία της Statista που δημοσιεύθηκαν τον Μάιο.
Οι διαφημιζόμενοι πρέπει να αποδέχονται την πολιτική του Netflix στις ρυθμίσεις της ομάδας διαφημίσεών τους, όταν επεξεργάζονται μια υπάρχουσα καμπάνια ή όταν ενεργοποιούν μια νέα καμπάνια CTV στο Microsoft Advertising.
Τον Μάιο, το Netflix ανέφερε ότι θα κατασκευάσει τη δική του διαφημιστική πλατφόρμα μέχρι το τέλος του 2025, για να παρέχει νέους τρόπους στους διαφημιζόμενους να αγοράζουν χώρο και να μετρούν τον αντίκτυπο των καμπανιών.
Η εταιρεία έχει διαθέσει το απόθεμά της σε διαφημιστές που «τρέχουν» CTV καμπάνιες στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και στον Καναδά, τη Βραζιλία, το Μεξικό, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και την Αυστραλία. Το Netflix είχε περίπου 269,6 εκατομμύρια αμειβόμενους συνδρομητές παγκοσμίως από το πρώτο τρίμηνο του 2024, από περίπου εννέα εκατομμύρια το προηγούμενο τρίμηνο, σύμφωνα με στοιχεία της Statista που δημοσιεύθηκαν τον Μάιο.
Οι διαφημιζόμενοι πρέπει να αποδέχονται την πολιτική του Netflix στις ρυθμίσεις της ομάδας διαφημίσεών τους, όταν επεξεργάζονται μια υπάρχουσα καμπάνια ή όταν ενεργοποιούν μια νέα καμπάνια CTV στο Microsoft Advertising.
Τον Μάιο, το Netflix ανέφερε ότι θα κατασκευάσει τη δική του διαφημιστική πλατφόρμα μέχρι το τέλος του 2025, για να παρέχει νέους τρόπους στους διαφημιζόμενους να αγοράζουν χώρο και να μετρούν τον αντίκτυπο των καμπανιών.
