Netflix: Νέα συνεργασία με Amazon Ads

Το Netflix επεκτείνει τις demand-side platform (DSP) συνεργασίες
και με την Amazon Ads, προκειμένου να προσφέρει premium διαφημιστικό περιεχόμενο για το
τηλεοπτικό και κινηματογραφικό
περιεχόμενό του.
«Με την ενσωμάτωση της Amazon DSP και την από κοινού ενεργοποίηση ακόμη πιο προηγμένων δυνατοτήτων με την πάροδο του χρόνου, κάνουμε πιο εύκολο από ποτέ για τους διαφημιζόμενους να συνδεθούν με το παγκόσμιο και αφοσιωμένο κοινό του Netflix», δήλωσε η Amy Reinhard, πρόεδρος Διαφήμισης του Netflix, σε σχετική ανακοίνωση.
Άλλες DSP που χρησιμοποιεί το Netflix περιλαμβάνουν τις Yahoo, The Trade Desk και Google's Display & Video 360 (DV360), μέσω των οποίων οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο στο Netflix στο επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις.
Η συνεργασία θα ξεκινήσει το τέταρτο τρίμηνο του 2025 στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Ισπανία, το Μεξικό, τον Καναδά, την Ιαπωνία, τη Βραζιλία, την Ιταλία, τη Γερμανία και την Αυστραλία. Η Amazon Ads έχει ήδη συμφωνίες με τις NBCUniversal (Peacock), Warner Bros. Discovery (HBO Max), Fox Corp. (Tubi και Fox One), Paramount Skydance (Paramount+ και Pluto TV). Πρόσφατα υπέγραψε συμφωνία και με τη Walt Disney (Disney+, Hulu και ESPN).
«Με την ενσωμάτωση της Amazon DSP και την από κοινού ενεργοποίηση ακόμη πιο προηγμένων δυνατοτήτων με την πάροδο του χρόνου, κάνουμε πιο εύκολο από ποτέ για τους διαφημιζόμενους να συνδεθούν με το παγκόσμιο και αφοσιωμένο κοινό του Netflix», δήλωσε η Amy Reinhard, πρόεδρος Διαφήμισης του Netflix, σε σχετική ανακοίνωση.
Άλλες DSP που χρησιμοποιεί το Netflix περιλαμβάνουν τις Yahoo, The Trade Desk και Google's Display & Video 360 (DV360), μέσω των οποίων οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο στο Netflix στο επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις.
Η συνεργασία θα ξεκινήσει το τέταρτο τρίμηνο του 2025 στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Ισπανία, το Μεξικό, τον Καναδά, την Ιαπωνία, τη Βραζιλία, την Ιταλία, τη Γερμανία και την Αυστραλία. Η Amazon Ads έχει ήδη συμφωνίες με τις NBCUniversal (Peacock), Warner Bros. Discovery (HBO Max), Fox Corp. (Tubi και Fox One), Paramount Skydance (Paramount+ και Pluto TV). Πρόσφατα υπέγραψε συμφωνία και με τη Walt Disney (Disney+, Hulu και ESPN).