Netflix: Πάνω από 8 εκατ. συνδρομητές

Η Netflix ανακοίνωσε ότι προσέθεσε περισσότερους από 8 εκατομμύρια
συνδρομητές στο β' τρίμηνο, καθώς η υπηρεσία streaming επωφελήθηκε
από μια καταστολή της κοινής χρήσης κωδικού πρόσβασης και τίτλους όπως
"Bridgerton", "Baby Reindeer" και "The Roast of Tom Brady". Η πλατφόρμα
ξεπέρασε και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις των αναλυτών ότι το Netflix θα
προσέθετε περίπου 5 εκατομμύρια νέους πελάτες από τον Απρίλιο έως τον
Ιούνιο.
Οι νέες εγγραφές ανέβασαν τον συνολικό αριθμό των συνδρομητών του Netflix παγκοσμίως σε περισσότερους από 277 εκατομμύρια. Η εταιρεία ανέφερε κέρδη ανά μετοχή στα 4,88 δολάρια, σε σύγκριση με τις συναινετικές προβλέψεις για 4,74 δολάρια ανά μετοχή, σύμφωνα με την LSEG. Τα έσοδα για το τρίμηνο ανήλθαν στα 9,56 δισ. δολάρια, αρκετά κοντά στις προβλέψεις.
Οι επενδυτές της Wall Street παρακολουθούν την ανάπτυξη της νέας υπηρεσίας που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, η οποία έχει τροφοδοτηθεί από την καταστολή από πλευράς της εταιρείας σχετικά της κοινής χρήση κωδικού πρόσβασης, τις αυξήσεις τιμών για τα πακέτα χωρίς διαφημίσεις και νέα πακέτα καταναλωτών, όπως το πακέτο "StreamSaver" της Comcast, που συνδυάζει το Netflix με το Peacock και το Apple TV+. Η Netflix ανέφερε ότι οι συνδρομητές στο πακέτο με διαφημίσεις αυξήθηκαν κατά 34% από το προηγούμενο τρίμηνο, αλλά δεν είπε πόσοι συνδρομητές επέλεξαν αυτήν την επιλογή.
Οι νέες εγγραφές ανέβασαν τον συνολικό αριθμό των συνδρομητών του Netflix παγκοσμίως σε περισσότερους από 277 εκατομμύρια. Η εταιρεία ανέφερε κέρδη ανά μετοχή στα 4,88 δολάρια, σε σύγκριση με τις συναινετικές προβλέψεις για 4,74 δολάρια ανά μετοχή, σύμφωνα με την LSEG. Τα έσοδα για το τρίμηνο ανήλθαν στα 9,56 δισ. δολάρια, αρκετά κοντά στις προβλέψεις.
Οι επενδυτές της Wall Street παρακολουθούν την ανάπτυξη της νέας υπηρεσίας που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, η οποία έχει τροφοδοτηθεί από την καταστολή από πλευράς της εταιρείας σχετικά της κοινής χρήση κωδικού πρόσβασης, τις αυξήσεις τιμών για τα πακέτα χωρίς διαφημίσεις και νέα πακέτα καταναλωτών, όπως το πακέτο "StreamSaver" της Comcast, που συνδυάζει το Netflix με το Peacock και το Apple TV+. Η Netflix ανέφερε ότι οι συνδρομητές στο πακέτο με διαφημίσεις αυξήθηκαν κατά 34% από το προηγούμενο τρίμηνο, αλλά δεν είπε πόσοι συνδρομητές επέλεξαν αυτήν την επιλογή.