To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Netflix: Σκέψεις για φθηνότερη συνδρομή με διαφημίσεις

Netflix: Σκέψεις για φθηνότερη συνδρομή με διαφημίσεις

Μετά από χρόνια αντίστασης στις διαφημίσεις στην υπηρεσία ροής του, το Netflix εμφανίζεται «ανοιχτό» στο να προσφέρει χαμηλότερες τιμές στους συνδρομητές του, αλλά με διαφημίσεις.

Ο CEO της εταιρείας, Reed Hastings ήταν κατηγορηματικά αντίθετος στο ενδεχόμενο προσθήκης διαφημίσεων ή άλλων προωθητικών ενεργειών, όμως κατά την τελευταία τηλεδιάσκεψη εμφανίστηκε διαλλακτικός και τόνισε ότι θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο με χαμηλότερη τιμή.

«Όσοι παρακολουθούν το Netflix γνωρίζουν ότι ήμουν ενάντια στην πολυπλοκότητα της διαφήμισης και είμαι μεγάλος θαυμαστής της απλότητας της συνδρομής», είπε ο Hastings. «Όμως, όσο κι αν είμαι θαυμαστής αυτού, είμαι πιο οπαδός των καταναλωτικών επιλογών και το να επιτρέπω στους καταναλωτές που θα ήθελαν να έχουν χαμηλότερη τιμή και είναι ανεκτικοί στη διαφήμιση να αποκτήσουν αυτό που θέλουν είναι πολύ λογικό. Είναι αρκετά σαφές ότι λειτουργεί στη Hulu. Η Disney το κάνει. Το HBO το έκανε».

Σε μια προσπάθεια να συνεχίσει να κερδίζει μερίδιο στην αγορά, το Netflix αύξησε τις δαπάνες για το περιεχόμενο του, ιδιαίτερα για πρωτότυπες προβολές, γεγονός το οποίο οδήγησε σε αύξηση των τιμών για τους συνδρομητές και αυτό από τη μια συμβάλλει στα έσοδα, αλλά από την άλλη του κόστισε την απώλεια 600.000 συνδρομητών σε ΗΠΑ και Καναδά.

Το Netflix μετά από σχεδόν μία δεκαετία κατέγραψε το χειρότερο τρίμηνο της ιστορίας του, το α’ του 2022, καθώς έχασε πάνω από 200 χιλιάδες συνδρομητές παγκοσμίως. Η εταιρεία ανέφερε ότι η αναστολή της δραστηριότητάς της στη Ρωσία οδήγησε σε απώλεια 700.000 συνδρομητών. Εάν αυτό δεν συνέβαινε, περίμενε 500.000 νέους συνδρομητές στη Ρωσία.

Τα δύσκολα όμως δεν τελειώνουν εδώ, καθώς οι εκτιμήσεις για το ερχόμενο τρίμηνο είναι ακόμα πιο δυσοίωνες, με την εταιρεία να εκτιμά πως στο διάστημα Απριλίου - Ιουνίου θα χαθούν ακόμα 2 εκατομμύρια συνδρομητές.