Netflix: Στρέφεται προς το λιανεμπόριο

Mε το δικό του Online Shop
Τη στιγμή που η ανάπτυξη του Netflix δείχνει σημάδια ύφεσης σε σχέση με τους ανταγωνιστές του, η εταιρεία αποκτά τη θέση της στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου με το δικό της Online Shop. Το Netflix.shop προσφέρει τη δυνατότητα αγοράς διαφόρων ειδών ένδυσης και αξεσουάρ με το λογότυπο Netflix. Σε αντίθεση με παρεμφερείς εταιρείες όπως η HBO Max και το Hulu, το Netflix δεν περιέχει διαφημίσεις, επομένως τα έσοδά του εξαρτώνται από τα μηνιαία τέλη των 200 εκατ. χρηστών του ανά
τον κόσμο. Σύμφωνα με τους New York Times, η επιχειρηματική αυτή κίνηση πραγματοποιείται ύστερα από προσπάθειες της εταιρείας για την επέκτασή της προς το λιανεμπόριο κατά το τελευταίο έτος.
Καθοριστικό ρόλο έπαιξε και η «απαίτηση» πολλών θαυμαστών της δημοφιλούς εκπομπής Tiger King, η οποία σχετίζεται με χιλιάδες προϊόντα, τα οποία όμως ήταν διαθέσιμα στο Etsy και σε άλλους ιστότοπους. Η ομάδα καταναλωτικών προϊόντων της Netflix διαθέτει πλέον 60 άτομα και η εταιρεία έχει έρθει σε συμφωνία με τη Walmart, τη Sephora, την Amazon και την Target, έτσι ώστε να πουλήσει από ρούχα και σετ ομορφιάς έως παιχνίδια και προϊόντα οικιακής χρήσης.
Τη στιγμή που η ανάπτυξη του Netflix δείχνει σημάδια ύφεσης σε σχέση με τους ανταγωνιστές του, η εταιρεία αποκτά τη θέση της στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου με το δικό της Online Shop. Το Netflix.shop προσφέρει τη δυνατότητα αγοράς διαφόρων ειδών ένδυσης και αξεσουάρ με το λογότυπο Netflix. Σε αντίθεση με παρεμφερείς εταιρείες όπως η HBO Max και το Hulu, το Netflix δεν περιέχει διαφημίσεις, επομένως τα έσοδά του εξαρτώνται από τα μηνιαία τέλη των 200 εκατ. χρηστών του ανά
τον κόσμο. Σύμφωνα με τους New York Times, η επιχειρηματική αυτή κίνηση πραγματοποιείται ύστερα από προσπάθειες της εταιρείας για την επέκτασή της προς το λιανεμπόριο κατά το τελευταίο έτος.
Καθοριστικό ρόλο έπαιξε και η «απαίτηση» πολλών θαυμαστών της δημοφιλούς εκπομπής Tiger King, η οποία σχετίζεται με χιλιάδες προϊόντα, τα οποία όμως ήταν διαθέσιμα στο Etsy και σε άλλους ιστότοπους. Η ομάδα καταναλωτικών προϊόντων της Netflix διαθέτει πλέον 60 άτομα και η εταιρεία έχει έρθει σε συμφωνία με τη Walmart, τη Sephora, την Amazon και την Target, έτσι ώστε να πουλήσει από ρούχα και σετ ομορφιάς έως παιχνίδια και προϊόντα οικιακής χρήσης.