Nielsen: Επεκτείνει τη μέτρηση του OOH viewing

Η Nielsen επεκτείνει φέτος την κάλυψη OOH μετρήσεων, προκειμένου
να αντιπροσωπεύει το 100% των νοικοκυριών στις ΗΠΑ -από 65%- κάτι
που θα ενισχύσει τις συνολικές μετρήσεις του viewing, ειδικά για live
αθλητικά τηλεοπτικά προγράμματα.
Η ΟΟΗ προβολή, η οποία προέρχεται από αεροδρόμια, ξενοδοχεία, μπαρ και εστιατόρια, μετριέται μέσω της φορητής τεχνολογίας Portable People Meter και δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες από την πλευρά των αγορών και των πωλήσεων να παρακολουθούν την προβολή ανεξάρτητα από την πλατφόρμα, την οθόνη ή την τοποθεσία.
Επί του παρόντος, στο δείγμα εκπροσωπούνται 31.000 νοικοκυριά και θα προστεθούν άλλα 2.000. Η OOH προβολή είναι ιδιαίτερα σημαντική όταν πρόκειται για ζωντανή παρακολούθηση αθλητικών αγώνων. Το 2023, αναφέρει η Nielsen, οι φίλαθλοι των ΗΠΑ ξόδεψαν περισσότερα από 1,7 τρισεκατομμύρια λεπτά παρακολουθώντας αγώνες από τα πέντε αθλητικά πρωταθλήματα με τις περισσότερες προβολές. Πριν από περίπου μία δεκαετία, η Nielsen άρχισε να καταγράφει το OOH viewing. Η ροή της τηλεόρασης έχει πλέον αυξηθεί σε μερίδιο 36% της συνολικής χρήσης της από τον Δεκέμβριο του 2023, με τα live sports και άλλες ζωντανές προβολές να παρουσιάζουν αύξηση. Η Nielsen σχεδιάζει να παραδώσει δεδομένα το δ΄ τρίμηνο του 2024.
Η ΟΟΗ προβολή, η οποία προέρχεται από αεροδρόμια, ξενοδοχεία, μπαρ και εστιατόρια, μετριέται μέσω της φορητής τεχνολογίας Portable People Meter και δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες από την πλευρά των αγορών και των πωλήσεων να παρακολουθούν την προβολή ανεξάρτητα από την πλατφόρμα, την οθόνη ή την τοποθεσία.
Επί του παρόντος, στο δείγμα εκπροσωπούνται 31.000 νοικοκυριά και θα προστεθούν άλλα 2.000. Η OOH προβολή είναι ιδιαίτερα σημαντική όταν πρόκειται για ζωντανή παρακολούθηση αθλητικών αγώνων. Το 2023, αναφέρει η Nielsen, οι φίλαθλοι των ΗΠΑ ξόδεψαν περισσότερα από 1,7 τρισεκατομμύρια λεπτά παρακολουθώντας αγώνες από τα πέντε αθλητικά πρωταθλήματα με τις περισσότερες προβολές. Πριν από περίπου μία δεκαετία, η Nielsen άρχισε να καταγράφει το OOH viewing. Η ροή της τηλεόρασης έχει πλέον αυξηθεί σε μερίδιο 36% της συνολικής χρήσης της από τον Δεκέμβριο του 2023, με τα live sports και άλλες ζωντανές προβολές να παρουσιάζουν αύξηση. Η Nielsen σχεδιάζει να παραδώσει δεδομένα το δ΄ τρίμηνο του 2024.