To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nike: Βραβείο Emmy για τη διαφήμιση «Dream Crazy»

Nike: Βραβείο Emmy για τη διαφήμιση «Dream Crazy»
Η Nike κέρδισε βραβείο Emmy για την καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Αμερικανό αθλητή και ακτιβιστή Colin Kaepernick και τίτλο «Dream Crazy».

Η διαφήμιση, που προβλήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο, δημιουργήθηκε με σκοπό την κοινωνική αφύπνιση, προβάλλοντας το μήνυμα «Πίστεψε σε κάτι. Ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να θυσιάσεις τα πάντα. Απλά κάνε το» (Believe in something. Even if it means sacrificing everything. Just do it). Για 30 χρόνια, το σλόγκαν «Just do it», αποτέλεσμα της μακρόχρονης συνεργασίας με την εταιρεία 
Wieden + Kennedy, αποτελεί κίνητρο για τους αθλητές όλων των ειδών των σπορ και όλων των επιπέδων. Ωστόσο, για πρώτη φορά η Nike από το 2002 κερδίζει βραβείο στα Creative Arts Emmys.

Η διαφήμιση προκάλεσε αμφιλεγόμενες αντιδράσεις. Κάποιοι συντηρητικοί άσκησαν έντονη κριτική στη Nike, γεμίζοντας τα social media με αρνητικά hashtags.  Ένα χρόνο μετά την προβολή της διαφήμισης, δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο τι περιλαμβάνει η συνεργασία του Kaepernick με τη Nike. Η εταιρεία αθλητικών ειδών κυκλοφόρησε μόνο δύο προϊόντα που σχετίζονται με τον Kaepernick, τα οποία γρήγορα εξαντλήθηκαν. Οι καταναλωτές που ψάχνουν για προϊόντα με τον «Colin Kaepernick» στην ιστοσελίδα της Nike, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν αποθέματα, ενθαρρύνονται να εγγραφούν, για να ενημερωθούν για τα «μελλοντικά προϊόντα Colin Kaepernick».

TAGS: Nike