To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ο πρώην CMO του Facebook στην πολιτική

Ο πρώην CMO του Facebook στην πολιτική
Ο πρώην CMO του Facebook Gary Briggs εντάχθηκε στην ομάδα συνεργατών του Michael Bloomberg, με σκοπό να συμβάλλει στην καμπάνια προώθησης του τελευταίου ως υποψηφίου προέδρου για τις αμερικανικές εκλογές του 2020.

Απώτερος στόχος του Michael Bloomberg είναι με την βοήθεια του Briggs να ετοιμάσει την καμπάνια του για τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές του 2020, με έμφαση στην π ρ ο ώ θ η σ ή της στα social media και κόστος το οποίο δεν αποκλείεται να ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια δολάρια. Ο Briggs θα αναλάβει ρόλο Digital Director. Να σημειωθεί ότι, ο Briggs παραιτήθηκε από το Facebook στα τέλη του 2018 με σκοπό να προχωρήσει σε εν μέρει συνταξιοδότηση. Ωστόσο, παρέμεινε ενεργός υποστηρικτής του Δημοκρατικού Κόμματος.

Νωρίτερα αυτό το μήνα δήλωσε στο «The Drum» ότι σκέφτεται πιθανές λύσεις για την εφαρμογή των δεξιοτήτων του με σκοπό την προώθηση της εκστρατείας των Δημοκρατικών. Έτσι, φαίνεται πώς βρήκε την κατάλληλη θέση αφού ο Michael Bloomberg ετοιμάζεται να επενδύσει ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό σε μία μαζική τηλεοπτική και ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια. Ο Bloomberg αναμένεται να ξεπεράσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ, εγκρίνοντας έναν πρωτοφανές διαφημιστικό πόλεμο ώστε να επικρατήσει των αντιπάλων, διαθέτοντας μάλιστα μόνο μέσα σε αυτή την εβδομάδα 31 εκατομμύρια δολάρια για τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Η … κόντρα με τον Τραμπ θα μπορούσε να οδηγήσει σε έναν πόλεμο «τιτάνων» για το ποιος τελικά θα επικρατήσει στην προεδρία των ΗΠΑ.