To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ο Publicis εξηγεί την παρουσία του στο φετινό Cannes Lions Festival

Ο Publicis εξηγεί την παρουσία του στο φετινό Cannes Lions Festival
Έπειτα από τη μεγάλη συζήτηση που προκάλεσε η περσινή απόφαση του Publicis Groupe να αποτραβηχτεί από όλες τις φετινές διοργανώσεις βραβείων για να επικεντρωθεί στη Marcel, ο πολυεθνικός όμιλος επιχείρησε να "ξεκαθαρίσει τα πράγματα" και να εξηγήσει την εμπλοκή του στο Φεστιβάλ των Καννών που ξεκινά σε λίγες ημέρες.

Έτσι, αν και ο Publicis "έμεινε πιστός στη δική του σκληρή γραμμή σχετικά με την υποβολή συμμετοχών στο φετινό Φεστιβάλ", οι πελάτες και οι συνεργάτες του ανέλαβαν το κόστος υποβολής 398 καμπανιών, που αναπτύχθηκαν από τις εταιρείες του ομίλου.

"Η μοναδική εξαίρεση αφορούσε την καμπάνια 3 Billboards που ανέπτυξε η Bartle Bogle Hegarty για τον οργανισμό Justice4Grenfell, ο οποίος ψάχνει δικαίωση για τα θύματα της καταστροφής του πύργου Grenfell στο Λονδίνο το 2017. Ο Όμιλος Publicis είναι υπερήφανος για την υποστήριξη αυτού του σκοπού στα Cannes Lions" ανέφερε η σχετική ανακοίνωση του ομίλου.

"Θέλω να ευχαριστήσω τους πελάτες μας, η δέσμευση των οποίων στη δημιουργικότητα και στη σχέση μας, επέτρεψε να διατηρήσουμε την υπόσχεση πως καμία από τις δουλειές που αξίζουν, δεν θα μείνει εκτός κρίσεων τη φετινή χρονιά" ανέφερε ο Sadoun.

Επιπλέον, αρκετοί εργαζόμενοι του Publicis θα είναι παρόντες στις Κάννες, συμπεριλαμβανομένων 12 leaders που θα αποτελέσουν Presidents επιτροπών, 12 υπαλλήλων που θα λάβουν μέρος στους διαγωνισμούς Young Lions κι άλλων 25 που έχουν προσκληθεί να παρακολουθήσουν τη διοργάνωση από τους πελάτες ή από άλλους συνεργάτες της βιομηχανίας. Τέλος, ο Publicis θα χρηματοδοτήσει τα ταξίδια για 20 account leaders, που θα συμμετάσχουν σε meetings πελατών.